آفتاب
وزیر دفاع سوریه پس از نبرد یبرود:

ارتش سوریه در مسیر پیروزی گام برمی‌دارد/ این موفقیت را به ملت سوریه تقدیم می‌کنیم

ارتش سوریه در مسیر پیروزی گام برمی‌دارد/ این موفقیت را به ملت سوریه تقدیم می‌کنیم

وزیر دفاع و معاون فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه پس از بازدید از منطقه یبرود و اطلاع از آخرین تحولات میدانی، تاکید کرد: ما در مسیر پیروزی گام برمی داریم و این موفقیت را به ملت سوریه تقدیم می کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، سرلشکر "فهد جاسم الفریج" وزیر دفاع و معاون فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه روز گذشته پس از موفقیت ارتش در سرکوب گروههای تروریستی متمرکز در یبرود، وارد این منطقه استراتژیک شد و در جریان آخرین تحولات میدانی آن قرار گرفت.

وی در جریان بازدید از یگانهای مختلف ارتش که در عملیات یبرود مشارکت داشتند، از روحیه فداکارانه، معنوی و مبارزه طلبانه نیروهای ارتش سوریه در عمل به واجبات مقدس خودشان که دفاع از ملت و میهن سوریه است، تمجید و قدردانی کرد.

وی با اعلام اینکه حامل تبریکات "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه برای قهرمانان ارتش و نیروهای مسلح است، افزود: ما در مسیر پیروزی گام بر می داریم و ان شاء الله پیروزی نهایی با بازگرداندن امنیت و ثبات کامل به کشور و پاکسازی آن از گروههای مسلح و تروریستی محقق می شود.

وزیر دفاع سوریه همچنین با تقدیم این پیروزی بزرگ به ملت و رئیس جمهور سوریه، خطاب به توطئه گران داخلی و خارجی تاکید کرد: به زودی با نابودی تمام مخفیگاههای تروریستها در خاک سوریه پیروزی نهایی محقق می شود.

کد N185662

وبگردی