آفتاب

حزب‌الله: استراتژی مقاومت تنها استراتژی است که لبنان را از خطرات حفظ کرد

حزب‌الله: استراتژی مقاومت تنها استراتژی است که لبنان را از خطرات حفظ کرد

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با بیان اینکه مقاومت وظیفه‌ای ملی است و نباید آن را نادیده گرفت، تاکید کرد: استراتژی مقاومت تنها استراتژی است که از لبنان در برابر خطرات محافظت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، نبیل قاووق، معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در گفت‌وگویی مطبوعاتی تاکید کرد: استراتژی و راهبرد مقاومت از سال 1984 و تاکنون تنها استراتژی بوده که از خاک لبنان در برابر تمامی خطرها و همچنین حملات و توطئه‌های اسرائیل محافظت کرده است.

وی در ادامه افزود: وظیفه ملی شهروندان لبنانی ایجاب می‌کند که به مقاومت به عنوان یکی از نیروهای کشور خود تکیه کنند.

قاووق خاطرنشان کرد: برخی افراد سعی می‌کنند پایه و اساس مقاومت را سست کنند و منتظرند تا مقاومت را از بین ببرند. این افراد خواهان برقراری امنیت در کشور نیستند بلکه بار سنگینی بر دوش تمامی موسسات بوده و تهدیدی برای دستاوردها و شهدای مقاومت به شمار می‌آیند.

وی تاکید کرد: مقاومت وظیفه‌ای ملی است که نباید از آن کوتاه آمد یا آن را نادیده گرفت. ما همچنان بر حروف مقاومت پافشاری می‌کنیم.

قاووق در ادامه افزود: حروف مقاومت برای ما گرانتر از هر طلایی است چرا طلا خرید و فروش می‌شود اما حروف مقاومت خرید و فروش نمی‌شود و بالاتر از تمامی مزایده‌ها و تجارت‌های سیاسی است.

انتهای پیام

کد N184701

وبگردی