آفتاب
سید حسین هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با ایلنا:

برخی به دنبال تحریف اندیشه‌های امام هستند

برخی به دنبال تحریف اندیشه‌های امام هستند

می‌توان سیداحمد خمینی را از معماران و بنیانگذاران انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی خطاب کرد./ برخی از افراد و جریانات با تفسیر به رای و تحریف اندیشه‌های امام قصد دارند علاوه بر رسیدن به منفعت، می خواهند از امام انتقام بگیرند.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه امروز سیدحسن خمینی پس از فوت سیداحمد خمینی به خوبی عهده‌دار پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، اذعان داشت: می‌بینم که برخی از جریانات و گروه‌ها که هیچ قرابتی با راه و اندیشه امام ندارند و از سویی، نسبت به امام و سیداحمد خمینی بغض و کینه دارند، درصدد این هستند که از اندیشه‌های امام بهره‌برداری و سواستفاده بکنند.

سید حسین هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص سالگرد حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خمینی گفت: ایشان همواره در همه مراحل زندگی امام خمینی یار و همراه امام خمینی بودند.

وی با بیان اینکه سید احمد خمینی را می‌توان محرم راز و مشاور اصلی امام خمینی دانست، خاطرنشان کرد: ایشان یکی از مهمترین نقش‌ها را در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در تثبیت انقلاب بازی کردند و می‌توان سیداحمد خمینی را از معماران و بنیانگذاران انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی خطاب کرد.

برادر شهید هاشمی‌نژاد با تاکید بر اینکه سید احمد خمینی همواره حقیقت را فدای مصلحت نمی‌کرد، اظهار داشت: ایشان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به نوعی شاقول جناح‌های سیاسی و نقطه اتکای همه جریان‌های انقلابی بود، اما در برابر زیاده‌خواهی‌های برخی از افراد و جریانات ایستادند که این ایستادگی به همراه جایگاه خطیرشان موجب شکل‌گیری بغض‌ها و کینه‌ها نسبت به ایشان شد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه امروز سیدحسن خمینی پس از فوت سیداحمد خمینی به خوبی عهده‌دار پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: می‌بینم که برخی از جریانات و گروه‌ها که هیچ قرابتی با راه و اندیشه امام ندارند و از سویی، نسبت به امام و سیداحمد خمینی بغض و کینه دارند، درصدد این هستند که از اندیشه‌های امام بهره‌برداری و سواستفاده بکنند.

هاشمی‌نژاد افزود: این افراد و جریانات با تفسیر به رای و تحریف اندیشه‌های امام قصد دارند علاوه بر رسیدن به منفعت،  از امام انتقام بگیرند.

کد N184670

وبگردی