آفتاب
جعفری در نطق میان دستور:

همه گرفتاری‌ها از سبک زندگی غیراسلامی‌ است

همه گرفتاری‌ها از سبک زندگی غیراسلامی‌ است

باید به این سوال پاسخ داده شود که چرا برخی وزرا به توییتر و فیس‌بوک پناهنده می‌شوند وما از آمریکا و غرب به خدا پناه می‌بریم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه انتقاد منصفانه به دولت را موثر می‌دانیم،گفت: همه گرفتاری‌های ما از سبک زندگی غیراسلامی و نبود سبک زندگی اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم جعفری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود، با بیان اینکه کمک به دولت ضروری است، گفت: انتقاد سازنده می‌تواند بسیار موثر باشد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: همه گرفتاری‌های ما از سبک زندگی غیراسلامی و نبود سبک زندگی اجتماعی ما است.

وی وظیفه فرهیختگان حوزه و دانشگاه و متولیان فرهنگی کشور برای رفع دغدغه‌های رهبری و خبرگان در حوزه فرهنگ عمومی را سنگین توصیف کرد و گفت: تشکیل فرهنگ شورای قرآنی و اختصاص بودجه به آن و تسریع در تصویب قانون خانواده ضروری است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تحقق اقتصاد مقاومتی را ریشه در تغییر نگاه به فرهنگ و اقتصاد کشور دانست و افزود: در قانون هدفمندسازی یارانه‌ها بر کاهش مصرف انرژی تاکید شده است، ولی سیاست دولت تا این لحظه نامشخص است.

جعفری خواستار توجه ویژه به پایه پیش‌دبستانی در مناطق محروم شد و افزود: مبارزه جدی با فساد را خواستارم و شورای عالی فضای مجازی وظیفه سنگینی در این زمینه بر عهده دارد.

وی ادامه داد: اتخاذ شیوه‌های علمی در پرداخت‌ها به جای توزیع سبد کالا باید ملاک قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با انتقاد به عضویت برخی از وزرای کابینه در فیس‌بوک، گفت: باید به این سوال پاسخ داده شود که چرا برخی وزرا به توییتر و فیس‌بوک پناهنده می‌شوند و ما از آمریکا و غرب به خدا پناه می‌بریم.

وی همچنین خواستار اجرایی شدن مصوبات سفر رهبری و دولت قبل شد و گفت: اجرایی شدن مصوبات بسیاری از مشکلات استانی را مرتفع می‌کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با یادآوری مشکلات حوزه انتخابیه‌اش، گفت: احداث مجتمع آبرسانی روستایی، مجتمع آبرسانی به برخی روستاها و دهستان‌های استان، بهینه‌سازی راه‌های روستایی، تاسیس تسهیلات تکمیلی، ارشد و دکترا از نیازهای ضروری استان است.

کد N184568

وبگردی