آفتاب
با تبریک پیروزی تیم ملی کشتی بر آمریکا؛

جعفرزاده: از استفاده اموال دولتی در سفرهای نوروزی پرهیز شود

جعفرزاده: از استفاده اموال دولتی در سفرهای نوروزی پرهیز شود

نماینده مردم رشت در تذکری مطرح کرد: از دولت انتظار می‌رود بر استفاده بی‌رویه از اموال دولتی در تعطیلات نوروزی کنترل داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامعلی جعفر نماینده مردم رشت در جلسه علنی امروز با تبریک تیم ملی کشتی گفت: باید این پیروزی را تبریک بگوییم که تیم ملی کشورمان در خاک آمریکا توانسته تیم آمریکا را شکست دهد.

وی افزود: امیدواریم در رقابت با تیم روسیه نیز تیم این کشور را شکست دهد.

وی با اشاره به مطالبات جامعه ایثارگری بازنشستگان و پیمانکاران گفت: تاکنون مطالبه این اقشار پرداخت نشده است و در این مورد ایثارگران نیز 10درصد مطالبات پرداخت شده است.

جعفرزاده در ادامه اظهار کرد: از دولت روحانی انتظار می‌رود با توجه به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کنترلی بر بحث استفاده بی‌رویه از امول دولتی در سفرهای نوروزی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر ضمن تبریک پیروزی تیم ملی کشتی کشورمان بر آمریکا برای ورزشکاران تیم کشتی آرزوی موفقیت کرد.

وی در مورد مطالبات ایثارگران اظهار کرد: نگاه دولت به جامعه ایثارگری نگاه ویژه‌ای است لذا از معاون رییس جمهور و شخص رییس جمهور می‌خواهیم که این موضوع را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام

کد N184205

وبگردی