آفتاب

یک فعال دانشجویی: امیدواریم حماسه اقتصادی در سال 93 محقق شود

یک فعال دانشجویی: امیدواریم حماسه اقتصادی در سال 93 محقق شود

دبیر تشکیلاتی دفتر تحکیم وحدت گفت: در سال 92 حماسه سیاسی رقم خورد اما به دلیل وضعیت اقتصادی کشور و تحریم‌ها، حماسه اقتصادی به انجام نرسید که امیدواریم با تحقق اقتصاد مقاومتی در سال 93 حماسه اقتصادی رقم بخورد.

علی بیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: مهم‌ترین اتفاق سال 92، تحقق حماسه سیاسی با برگزاری پرشور انتخابات بود. دشمنان می‌خواستند با سیاه‌نمایی جلوی پویایی مردم را بگیرند ولی مردم به دعوت رهبر انقلاب لبیک گفتند و حماسه سیاسی آفریدند.

وی ادامه داد: اتفاق مهم بعدی در ارتباط با مذاکرات هسته‌ای بین ایران و 1+5 بوده است که بعد از کش‌وقوس‌های زیاد بالاخره انجام شد. البته هنوز این مذاکرات ادامه دارد و جا دارد که بیشتر در مورد آن بحث و تحقق شود.

این فعال دانشجویی با اشاره به وضعیت معیشت مردم گفت: وضع مالی مردم خوب نیست و آنان با سختی اقتصادی روبه‌رو هستند. امیدواریم که در سال 93 با استفاده از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به حماسه اقتصادی دست پیدا کنیم. دولت و سران دیگر قوا نیز باید جلساتی با رهبر و خودشان در رابطه با روش‌های اجرای آن برگزار کنند.

وی با بیان اینکه "حضور پررنگ مردم، تفاوت عمده سال 92 با سال‌های گذشته است"، افزود: 13 آبان و 22 بهمن امسال نمایانگر حضور پرشور مردم در جامعه است. امسال در 13 آبان دیدیم که با جهت‌گیری‌های آمریکایی‌ها مردم به خیابان‌ها آمدند و خشم خود را از استکبار فریاد زدند.

انتهای پیام

کد N183770

وبگردی