آفتاب

رحمانیان: اگر تندروی‌ها کم شود، فضای سیاسی سال 93 مثبت خواهد بود

رحمانیان: اگر تندروی‌ها کم شود، فضای سیاسی سال 93 مثبت خواهد بود

مدیرمسئول روزنامه شرق گفت: در مقام مقایسه، سال 92 از هر لحاظ به نسبت سال‌های قبل متفاوت بود و این تفاوت بسیار مثبت و محسوس به نظر می‌رسد.

مهدی رحمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: در هشت سال گذشته بویژه چهار سال آخر منتهی به سال 92، کشور شرایط ملتهبی را پشت سر گذاشت، اما در امسال با اتفاقات سیاسی که رخ داد، امید به جامعه تزریق شد و التهاب جامعه رو به بهبود رفت. تفاوت حاصل شده از این اتفاقات را در رفتار مردم با مردم و همچنین مردم با دولت مشاهده کردیم.

وی با اشاره به تحقق شعار حماسه سیاسی، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری که پشت سر گذاشتیم، مردم تا حدودی منتخب‌های خود را در مقام کاندیداتوری می‌دیدند و همین امر موجب شد مشارکت بالای مردم همراه انتخابات شود و در ادامه نیز آن عده که تصمیم به عدم مشارکت در این دوره انتخابات گرفته بودند، با رهنمودهای مقام معظم رهبری در روزهای پایانی همراه شوند.

رحمانیان با بیان اینکه "اگر از تندروی‌ها کاسته شود، فضای سیاسی سال 93 مثبت خواهد بود"، تصریح کرد: اگر روند بحث سیاست خارجی و هسته‌ای همین‌گونه که پیش رفته است، رو به جلو در حرکت باشد، می‌توانیم امیدوار باشیم که در سال 93 حماسه اقتصادی نیز به وقوع خواهد پیوست و مشکلات عرصه سیاسیت داخلی هم به مرور حل شود.

این فعال رسانه‌ای در پایان اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور و نزدیک‌تر شدن به انتخابات مجلس دهم، باید انتظار تندتر شدن مواضع تندروها را داشته باشیم، چراکه جامعه به سمت دور شدن از آنها خواهد رفت و در نتیجه آنها در پی بلندتر کردن صدایشان خواهند بود.

انتهای پیام

کد N183281

وبگردی