آفتاب
با حکم ابوذر ابراهیمی ترکمان

«حمیدرضا شاه‌آبادی» سرپرست موسسه فرهنگی و انتشاراتی الهدی شد

«حمیدرضا شاه‌آبادی» سرپرست موسسه فرهنگی و انتشاراتی الهدی شد

با حکم رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حمیدرضا شاه‌آبادی، سرپرست جدید موسسه فرهنگی‌ و هنری انتشارات بین‌المللی الهدی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ابوذر ابراهیمی ترکمان رئیس هیات امنای موسسه فرهنگی و هنری انتشارات بین‌المللی الهدی، حمیدرضا شاه‌آبادی را به عنوان سرپرست جدید این مؤسسه منصوب کرد.

بر اساس این گزارش موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سال 1363 به عنوان یک ناشر بین‌المللی با هدف گسترش همکاری­‌های بین­‌المللی بین جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان در عرصه کتاب و سایر محصولات فرهنگی تاسیس و فعالیت خود را در نقاط مختلف جهان گسترش داد و اکنون دارای پنج نمایندگی رسمی در کشورهای افغانستان (کابل)، قرقیزستان (بیشکک)، ترکمنستان (عشق آباد)، تاجیکستان (دوشنبه) و عراق (نجف اشرف) است.

حمیدرضا شاه‌آبادی‌، نویسنده و پژوهشگر متولد 1346 تهران است. شاه‌آبادی در حوزه تاریخ،‌ دفاع مقدس و کودک و نوجوان کارنامه قابل قبولی از خود ارائه کرده است. وی مدتی مدیر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان‌ و معاون تولیدات این کانون بوده است.

انتهای پیام

کد N182651

وبگردی