آفتاب

سیاستمدار پاکستانی: اجرای اقتصاد مقاومتی نشانگر اقتدار ایران در سیاستهای جهانی است

سیاستمدار پاکستانی: اجرای اقتصاد مقاومتی نشانگر اقتدار ایران در سیاستهای جهانی است

اسلام آباد - ایرنا - نایب رییس حزب ˈجنبش مردمی سازمان منهاج القرآنˈ لاهور پاکستان تاکید کرد: اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی گام بلندی بسوی توسعه ؛ پیشرفت و رفاه برای دولت و مردم ایران بوده و این رویکرد بخشی از سیاست های مقتدرانه انقلاب اسلامی در جهان است.

ˈآقا مرتضی پویاˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در اسلام آباد گفت: دولت و مردم ایران طی 35 سال گذشته همواره از سیاست های مستقلی پیروی کرده و امروز اجرای اقتصاد مقاومتی طبق دستورات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ایران , تفکر و پایداری این کشور برابر سیاست های تهاجمی و تبعیض آمیز استکبار جهانی را بازتاب می دهد.

وی بر این باور است: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران بطور روشن ملت ایران و مردم جهان را نسبت به سلطه غرب آگاه فرموده و اکنون دستورات ایشان در خصوص اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی بیانگر تسلط والای ایشان در عرصه سیاستهای جهانی می باشد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه شنبه هفته گذشته در جمع صدها نفر از مسوولان دستگاههای مختلف، فعالان اقتصادی و مدیران مراکز علمی، رسانه ای، نظارتی، مؤلفه های سیاستهای اقتصاد مقاومتی، عوامل و انگیزه های تدوین این سیاستها و الزامات و انتظاراتی را که در این زمینه از مسوولان وجود دارد، تبیین فرمودند.

ایشان تأکید کردند: «عزم جدی مسوولان»، «تبدیل سیاستها به برنامه های زمان بندی شده اجرایی»، «نظارت دقیق»، «رفع موانع حضور فعالان و مردم در عرصه اقتصادی» و «گفتمان سازی»، این امکان را فراهم می کند که ثمرات شیرین و ملموس این الگوی بومی و علمی، در مدت مناسب در زندگی مردم جلوه گر شود.

مرتضی پویا بعنوان سیاستمدار برجسته پاکستانی افزود: اظهارات رهبر معظم انقلاب اسلامی ؛ کاملا در راستای منافع مردم بوده و کشورهای جهان باید بمنظور رسیدن به اهداف توسعه ای و پیشرفت های همه جانبه ؛ سیاست اقتصاد مقاومتی را دنبال کنند.

وی گفت: البته پیروی از سیاست اقتصاد مقاومتی برای ایرانیان راهی آشناست زیرا آنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در برابر فشارهای خارجی مقاومت مثال زدنی اتخاذ کرده و با بهره مندی از راهنمایی های حضرت آیت الله خامنه ای امروز ایران در برابر چالش های سلطه خواهان در جهان به پیروزی های بزرگی دست یافته است .

مرتضی پویا خاطر نشان کرد: نظام اقتصاد اسلامی تنها راه حل بحران معیشت و اقتصادی مردم جهان بوده و در حقیقت بدون اتخاذ سیاست اقتصاد مقاومتی نمی توان مشکلات کشورها در حوزه اقتصاد و کاهش رسیدی به معیشت مردم جهان را مرتفع کرد.

وی جمهوری اسلامی ایران را الگوی درخشان مقاومت و اتخاذ سیاست های موثر اقتصادی برای سایر کشورهای جهان دانست و تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی یک سیاست نوین و بلند مدت محسوب شده که آینده کشورها را تضمین می کند.

نایب رییس حزب ˈجنبش مردمی سازمان منهاج القرآنˈ پاکستان افزود: غربی ها نهایت تلاش خود را برای منزوی کردن ایران و نظام جمهوری اسلامی انجام دادند اما رویکرد دولت و مردم ایران در پیروی از سیاست های مقاومتی در برابر توطئه ها؛ غرب را با شکست های پی در پی روبرو ساخته است.

وی گفت: امروز رهبر انقلاب اسلامی ایران الگوی اقتصادی محکم و مقتدری را به جهان معرفی کردند، و همین دیپلماسی های موفق جمهوری اسلامی باعث شده تا امروز کشورهای جهان در کنار ایران قرار بگیرند.

آقا مرتضی پویا در پایان تاکید کرد: همگرایی سیاسی ایران با روسیه و چین در بحث مساله سوریه و سیاست پایدار دولت تهران در برابر قدرت های جهانی؛ موفقیت امروز دیپلماسی جمهوری اسلامی در جهان را بازتاب می دهد.

آساق ** 1095**1856
کد N182466

وبگردی