آفتاب
باهنر خبر داد:

نشست ویژه هیات رییسه با رییسان کمیسیون های تخصصی مجلس برای بررسی اقتصاد مقاومتی

نشست ویژه هیات رییسه با رییسان کمیسیون های تخصصی مجلس برای بررسی اقتصاد مقاومتی

تهران- ایرنا- محمدرضا باهنر که ریاست جلسه علنی روز شنبه مجلس را برعهده داشت، گفت: مجلس بطور جدی بحث اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار داده و از ساعت 13 تا 14 امروز هیات رییسه مجلس جلسه ویژه ای با روسای کمیسیون ها در این زمینه تشکیل خواهد داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، پیشنهاد تشکیل کمیسیون ویژه اقتصاد مقاومتی که با امضا 102 نماینده به هیات رییسه برای طرح در صحن علنی ارایه شده بود، به تصویب نرسید.

«محمد سلیمانی» در توضیح این پیشنهاد که توسط وی به هیات رییسه مجلس تقدیم شده بود، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسه 20 اسفندماه در جمع مسوولان، با تبیین نقشه راه اقتصاد مقاومتی از قوای سه گانه خواستند که برای اجرایی کردن این منویات وارد عرصه شوند.

باهنر اعلام کرد که قرار بر این است که هر کمیسیون کارگروهی را برای رسیدگی به موضوع اقتصاد مقاومتی مطرح کند تا همه درگیر موضوع اقتصاد مقاومتی شوند.

سپس پیشنهاد تشکیل کمیسیون ویژه اقتصاد مقاومتی به رای نمایندگان گذاشته شد که نمایندگان مجلس با تشکیل این کمیسیون موافقت نکردند.

همچنین نایب رییس مجلس شورای اسلامی پس از تذکر «حمید رسایی» نماینده تهران گفت: ساعت دو بعداز ظهر به منظور رسیدگی به لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم مجلس جلسه علنی نوبت عصر خود را آغاز خواهد کرد.

باهنر افزود: با رای نمایندگان عصر امروز برای استفاده از زمان بیشتر به ادامه بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم می پردازیم.

وی گفت: نمایندگان دقت کنند که از زمانی که در اختیار آنها در نوبت بعدازظهر قرار گرفته بیشترین استفاده را داشته باشند.

سیام**9103**1535
کد N181969

وبگردی