آفتاب
نماینده اردبیل:

باید مراقب باشیم با اظهارنظرها به یکپارچگی ارکان نظام لطمه نزنیم

باید مراقب باشیم با اظهارنظرها به یکپارچگی ارکان نظام لطمه نزنیم

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید هوشیار باشیم و به دام دشمنان نیفتیم و با اظهارنظرها و انتقادهایمان لطمه‌ای به یکپارچگی ارکان نظام نزنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پیرموذن طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز(شنبه) مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: توفیقات رئیس جمهور باکفایتمان را در عرصه بین‌المللی و مهار تورم ارج می‌نهیم و تاکید می‌کنم سیاست‌های ابلاغی رهبر باعظمت نظام در راستای اقتصاد مقاومتی مهمترین راهکار رفع مشکلات کشور است و باید با بها دادن به اقتصاد مولد و اشتغال‌زا شرایط را برای بهبود فضای کسب و کار و اقتصاد کشور و رسیدن به اهداف ابلاغی رهبری فراهم آورد.

وی با انتقاد از اظهارنظرهای یکی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس، افزود: لازم است به صنایع و صاحبان صنایع به عنوان موتور حرکت اقتصادی کشور احترام گذاشت و سزاوار نیست عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس کارخانه‌داران را خون آشام بنامد.

نماینده مردم اردبیل در تذکری خطاب به رئیس جمهور و وزرای راه، ‌مسکن و شهرسازی و صنایع و معادن خواستار توجه به نارسایی‌های مسکن مهر،‌ شهرک‌های صنعتی و راه‌آهن اردبیل شد.

انتهای پیام

کد N181839

وبگردی