آفتاب
عضو سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار:

سال 92 در تاریخ کشور ماندگار می‌شود/بازگشت عقلانیت به دولت از مهمترین ویژگی‌های امسال بود

سال 92 در تاریخ کشور ماندگار می‌شود/بازگشت عقلانیت به دولت از مهمترین ویژگی‌های امسال بود

یک عضو سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار گفت: سال 92 یکی از سال‌هایی است که در تاریخ سیاسی کشور ما به یاد خواهد ماند، زیرا مردمی که بخاطر مدیرت ناصحیح دولت دهم مأیوس و ناامید بودند، دوباره امید و شادی را تجربه کردند.

ساعده سیما در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: خوشبختانه امسال با افراطی‌گری‌هایی که سال‌های گذشته تبدیل به عرف سیاسی شده بود، روبه‌رو نشدیم؛ هرچند سنگ‌اندازی‌هایی توسط گروه‌های تندرو وجود داشت ولی مانع از سیاست اعتدالی دولت نشد.

وی همچنین با اشاره به انتخابات 24 خرداد گفت: با انتخابات 24 خرداد و شرکت همه گروه‌ها در آن، حماسه سیاسی آغاز شد ولی متاسفانه بودند عده‌ای که چندان از این تغییر راضی نبودند و برایشان خوشایند نبود و این اتفاق را باور نکردند و به روش گذشته خود که عادت کرده بودند، اصرار ورزیدند. به هر حال مردم به دولت امیدوار بودند و حضور خود را علاوه بر انتخابات در 22 بهمن نیز نشان دادند. تفاوت راهپیمایی 22 بهمن امسال با چند سال اخیر نیز نشان‌دهنده همین حماسه سیاسی است.

این فعال دانشجویی ادامه داد: برگشتن بسیاری از گروه‌ها به فضای سیاسی کشور امر پسندیده‌ای بود. همچنین بازگشت روحیه اعتدال و عقلانیت در دولت از مهمترین تفاوت‌های سال 92 با سال‌های گذشته است. آشتی با جهان نیز از دستاوردهای سیاسی ما در این سال محسوب می‌شود.

وی فضای سیاسی سال 93 را نیز مثبت پیش‌بینی کرد و افزود: با گشایشی که امسال در فضای سیاست خارجی ایجاد شد، امیدوارم در سال 93 شاهد گشایش سیاسی در فضای داخل کشور بویژه در دانشگاه‌ها باشیم. با برگشتن روحیه امید در جامعه، مخصوصاً جوانان به آینده خوشبین شده‌اند و امیدوارند مطالباتشان که در ایام انتخابات و وعده‌های رئیس‌جمهور مطرح بود، در سال 93 محقق شود.

مسئول روابط عمومی سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار در پایان تاکید کرد: اگر دولت با صداقت رفتار کند، از اعتماد مردم برخوردار خواهد بود و اگر مردم پشتیبان دولت بمانند، ان‌شاءالله مشکلاتی که در این سال‌ها بر زندگی مردم حاکم شده بود، با اتحاد بین دولت و ملت حل خواهد شد.

انتهای پیام

کد N181078

وبگردی