آفتاب

حمله موشکی گروه تروریستی جبهه النصره به مناطق مسکونی شرق لبنان

حمله موشکی گروه تروریستی جبهه النصره به مناطق مسکونی شرق لبنان

بیروت – ایرنا – گروه تروریستی تکفیری « جبهه النصره» مسئولیت شلیک 3 موشک گراد به مناطق مسکونی شهر النبی شیب در منطقه بقاع شرق لبنان را برعهده گرفت.

به گزارش ایرنا، این گروه تروریستی تکفیری با صدور بیانیه ای اعلام کرد که عصر پنجشنبه به یک منطقه مسکونی درشهر النبی شیت با 3 موشک گراد حمله کرده است.

در بیانیه این گروه تروریستی آمده است که این حمله در پاسخ به رزم نیروهای مقاومت حزب الله لبنان در مرزهای سوریه و لبنان صورت گرفته و به حملات بیشتربه مناطق مسکونی مناطق شرق لبنان وعده داده است.

خبرگزاری ملی لبنان اعلام کرد که این حمله موشکی تنها خسارت های مادی برجای گذاشته است.

محافل رسانه ای در لبنان تاکید کرده اند که این جنایات تروریستی گروه تکفیری جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی تکفیری علیه شهروندان عادی و غیرنظامی لبنان در حالی است که نیروهای مقاومت فلسطین با دشمن صهیونیستی درگیر هستند.

این منابع حمله امروز گروه تروریستی جبهه النصره را در حمایت از جنایات صهیونیست ها علیه نوارغزه و برای انحراف افکار عمومی از این جنایات ارزیابی کرده اند.

درهمین حال ارتش لبنان امروز( پنجشنبه) با صدور بیانیه ای از کاهش قابل توجه انفجارهای تروریستی انتحاری با استفاده از خوروهای بمب گذاری شده در این کشور و بازداشت تروریست های خطرناک تحت تعقیب خبر داد.

در بیانیه ارتش لبنان تاکید شده است که اکنون گروه های تروریستی بخوبی احساس کرده اند که در تنگنای شدید قرار دارند و به سختی می توانند به اهداف خود در مناطق مختلف بویژه مسکونی دست یابند.

ارتش لبنان، علت شلیک موشک ها از سوی گروه های تروریستی به مناطق و شهرهای منطقه بقاع را دلیلی بر موفق بودن تدابیر امنیتی برقرار شده، دانسته است.

گروه های تروریستی داعش ، گردان های عبدالله عزام و جبهه النصره تاکنون تمام عملیات های تروریستی انتحاری در لبنان از جمله مقابل سفارت و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت و همچنین شلیک موشک ها به مناطق شرق لبنان را برعهده گرفته اند.

خاورم ** 1324
کد N179651

وبگردی