آفتاب
حواشی سپاهان - الهلال؛

بارش شدید باران و جمع‌آوی آب با سطل/ غیب غلامی در ترکیب سپاهان

بارش شدید باران و جمع‌آوی آب با سطل/ غیب غلامی در ترکیب سپاهان

اصفهان- خبرگزاری مهر: با وجود بارش شدید باران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، دیدار دو تیم سپاهان و الهلال زیر بارش شدید باران برگزار شد اما جمع آوری آب زمین با سطل و به صورت دستی اتفاق نه‌چندان خوش‌آیندی برای میزبانی سپاهانی‌ها بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و الهلال عربستان در چارچوب رقابتهای هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا  به شرح زیر است:

* پیش از آغاز مسابقه مسئولان برگزاری بازی به دیدار بارش شدید باران در ورزشگاه مشغول جمع کردن آب از زمین چمن ورزشگاه فولادشهر بود و نکته جالب اینکه این کار سطل و به صورت دستی انجام شد.

* بارش شدید باران در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان باعث شد که پیش از آغاز بازی شایعه نقض این مسابقه به گوش برسد در نهایت و با تایید داور بازی این دیدار لغو نشد. با درخواست ناظر مسابقه ظهر امروز چمن ورزشگاه فولاد شهر کوتاه شده و خط کشی در این زمین بار دیگر انجام شد.

* محمد غلامی مهاجم تیم سپاهان به دلایل نامشخص در جایگاه ویژه ورزشگاه حضور داشت و در ترکیب 18 نفره تیمش مقابل الهلال قرار نداشت.

* با وجود درخواست‌ای باشگاه سپاهان برای حضور در این بازی، به دلیل بارش شدید باران استقبال از این مسابقه بسیار اندک بوده و تنها هزار تماشاگر در ورزشگاه فولاد شهر حضورداشتند.

* تعدادی از تماشاگران با چتر و بقیه با پلاستیک مشغول تماشای مسابقه بودند.

* آسانسور جایگاه ویژه فولادشهر پیش از آغاز مسابقه خراب بود و خبرنگاران مجبور شدند برای ورود به جایگاه از پله‌های این قسمت استفاده کنند.

* حضور محرم نویدکیا در ترکیب اصلی تیم سپاهان یکی از نکات جالب این مسابقه به شمار می رفت.

* اسکوربرد ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به خوبی تصاویر این دیدار را پخش نمی‌کرد و پیش از آغاز بازی که کلیپ‌ هایی از این اسکوربرد پخش شد، کیفیت مناسبی نداشت و کاملا نامشخص بود.

* به دلیل بارش شدید باران و با وجود اینکه پیش از آغاز مسابقه اقدام به جمع کردن آب زمین فولادشهر کرده بودند، هنگام حرکت بازیکنان در این زمین شدت بارش و آب جمع شده در آن کاملا مشخص بود.

* مهرزاد خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان در کنار مسعود تابش قائم مقام این باشگاه در ورزشگاه حضور داشته و با استرس و حساسیت خاصی بازی را دنبال می‌کرد.

 

 

 

 

 

 


 

کد N178353

وبگردی