آفتاب
نماینده مردم دامغان:

آبرسانی به بعضی روستاهای دامغان با تانکر صورت می گیرد

آبرسانی به بعضی روستاهای دامغان با تانکر صورت می گیرد

تهران - ایرنا - نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از روستاهای دامغان با تانکر آبرسانی می شود، از مسوولین خواست تا از بروز بحران در زمینه تامین آب پیشگیری شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا‘ˈعبدالرحمان رستمیانˈ در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: بعضی از روستاهای شهرستان دامغان با تانکر آبرسانی می شود، تقاضا می کنیم قبل از ایجاد بحران پیشگیری ها انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های گردشگری کشور گفت:در بحث گردشگری در حال حاضر برای کشورهای دیگر تبلیغ می شود، ما به جای اینکه ثروت آفرینی کنیم، با تبلیغات گردشگری کشورهای دیگر ثروت را از کشور خارج می کنیم.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت ممتاز جغرافیایی کشور خواستار اولویت بخشی به پروژه هایی همچون جاده و راه آهن شمال -جنوب شد است.

وی در بخش دیگر از اظهاراتش با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از روستاها از سکنه خالی شده اند و مدرسه ای در این مناطق وجود ندارد،گفت: از سوی دیگر برای سرویس هایی که دانش آموزان این منطقه استفاده می کنند، از آنها پول دریافت می شود که این موضوع با عدالت سازگار نیست.

رستمیان از سازمان تامین اجتماعی هم خواست تا در جاهایی که بیمارستان ملکی تامین اجتماعی وجود ندارد، با بیمارستان های دولتی قرارداد ببندند تا جلوی مشکلات مردم گرفته شود.

سیام(3)**2021**1535
کد N177751

وبگردی