آفتاب

گزارش های مردمی به کمک دولت مالزی می آید

گزارش های مردمی به کمک دولت مالزی می آید

کوالالامپور - ایرنا - هشت مرد مالایی مدعی شدند اوایل صبح شنبه صدای بلندی از یک انفجار را در ترنگانو و مسیر عبور هواپیمای مسافربری مالزیایی که ناپدید شد، شنیده اند.

به گزارش ایرنا، این افراد گزارش شنیده شدن صدای این انفجار را در اختیار پلیس قرار داده اند و رییس پلیس این شهر امروز به خبرنگاران گفت که این گزارش را روز گذشته تحویل ˈبوکیت امانˈ (پلیس مرکزی مالزی) داده است.

این خبر در حالی منتشر می شود که فردی به نام فتحی عبدالهادی از اهالی منطقه ای به نام کامپونگ مادوک در ایالت کلانتان در نزدیکی ترنگانو نیز روز گذشته مدعی شد سقوط یک شیء نورانی را به دریا در ساعت یک و 45 دقیقه بامداد شنبه مشاهده کرده است.

این فرد 29 ساله گفته بود این شیء نورانی به مدت پنج دقیقه در حال سقوط در منطقه بانچوک در شمال شرقی مالزی در نزدیکی اقیانوس آرام دیده شده است.

پلیس ترنگانو نیز امروز تایید کرد که گزارشی از صدای بلند یک انفجار توسط روستاییان در مارانگ در زمان تقریبی ناپدید شدن هواپیما دریافت کرده است.

این افراد براساس این گزارش تنها صدای انفجار را شنیده و شیء ندیده اند.

محل زندگی این افراد در شهرها و روستاهای ساحلی و نزدیکی محل عبور هواپیمای ناپدیدشده مالزیایی است.

بیش از 10 کشور طی پنج روز گذشته با ده ها کشتی و هواپیما و صدها قایق و تجهیرات راداری و رادیویی بدنبال پیداکردن نشانه ای از هواپیمای پرواز ام.اچ 370 مالیزیا ایرلاین در مسیر کوالالامپور به پکن هستند که با 239 سرنشین ناپدید شد.

پنج روز تلاش این افراد با فناوری های نوین تاکنون به نتیجه نرسیده است.

آساق**د.م**1611
کد N177727

وبگردی