آفتاب

بیانیه نمایندگان مجلس درباره اقتصاد مقاومتی و رخنه فرهنگی دشمن

بیانیه نمایندگان مجلس درباره اقتصاد مقاومتی و رخنه فرهنگی دشمن

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیانیه ای با موضوع اقتصاد مقاومتی و رخنه فرهنگی دشمن امضا کردند که در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس قرائت شد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی همه نمایندگان حاضر در صحن علنی مجلس بیانیه ای با موضوع اقتصاد مقاومتی و رخنه فرهنگی دشمن امضا کردند که این بیانیه از سوی هیأت رئیسه در صحن علنی قرائت شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت اله خامنه ای روز سه شنبه با دعوت از مسئولان بلند پایه کشور سیاستهای اقتصاد مقاومتی را تشریح و بر ضرورت اجرای درست آن تاکید کردند.

از یک سو رهبری با طرح ابعاد اقتصاد مقاومتی و الزامات آت راهبرد اقتصادی را برای مسئولان و آحاد مختلف کشور ارائه و از سوی دیگر در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری با طرح هوشیاری در برابر رخنه فرهنگی توجه همه مسئولان کشور اعم از مسئولان فرهنگی را در برابر این مسأله ضروری دانستند.

ما در تبعیت رهبری انقلاب با توصیه به همه دست اندرکاران فرهنگی و رسانه ای کشور بر ضرورت اقدامات کاربردی در این زمینه تأکید می کنیم و معتقدیم با رویکرد و همت عالمانه و جهادی می توانیم با مشکلات پیش رو مبارزه کنیم از مسئولان فرهنگی، رسانه ای، دانشگاهی، حوزوی و مسئولان اجرائی درخواست می کنیم که در مقطع کنونی که دشمن، دشمنی و خباثت خود را به اوج رسانده و این امر نشان از شکست و استیلای آن ها دربرابر ارزش های دینی انقلب اسلامی دارد را مورد توجه و مرزبندی درست با سکولاریزم و لیبرالیزم خواستاریم. دشمن با فرهنگ مکتوب و جنگ رسانه ای باورهای ما را هدف گرفته، برنامه ریزان فرهنگی در این شرایط باید اثبات کنند به محال است که دشمن امکان تسلط یا تحقق اقداماتش را بدهند .

نمایندگان آمادگی و عزم خود را برای تحقق همه رهنمودهای رهبری در حوزه مقابله با ایجاد رخنه فرهنگی و تحقق اقتصاد مقاومتی را اعلام می دارند.

 

 

کد N177367

وبگردی