آفتاب

وقتی در زندان هم صداقت ندارد؛ حساب‌های بانکی بابک زنجانی خالی است!

وقتی در زندان هم صداقت ندارد؛ حساب‌های بانکی بابک زنجانی خالی است!

گویا بابک زنجانی حتی در زندان هم نمی‌خواهد روی صداقت به مسئولان پیگیری پرونده بدهی‌اش به وزارت نفت نشان دهد.

اگر تا پیش از این مدارک او در بانک‌های خارجی جعلی بود حالا یکی از چک‌هایی که به عنوان ضمانت برای پرداخت بدهی‌اش به وزارت نفت ارایه کرده بود نیز اعتباری ندارد.

به گزارش آفتاب به نقل از تدبیر، پیش تر حسین دهدشتی عضو کمیته پیگیری پرونده بدهی بابک زنجانی گفته بود که «یکی از چک‌های زنجانی مربوط به بانک اقتصاد نوین است و او آن را به عنوان ضمانت به وزارت نفت ارایه کرده است.» فاطمه فروزان مدیر کل روابط عمومی بانک اقتصاد نوین نیز اظهار کرد که «این بانک هیچ اطلاعی از چک بابک زنجانی که به وزارت نفت بابت بدهی‌هایش ارایه کرده است، ندارد.»

او تاکید کرد که « هیچ چکی به نام بابک زنجانی به بانک اقتصاد نوین ارایه نشده است.» فروزان با بیان اینکه بابک زنجانی در بانک اقتصاد نوین "حساب بانکی جاری" داشته که که از سال 87 تا به امروز هیچ گردش مالی نداشته است.» به گفته مدیر کل روابط عمومی بانک اقتصاد نوین در حال حاضر حساب بابک زنجانی در این بانک موجودی هم ندارد!

آن طور که برخی نمایندگان مجلس پیگیر این پرونده و اعضای ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بیان کرده‌اند، پرونده بابک زنجانی پیچیده‌تر از آن است که به این زودی‌ها به نتیجه برسد. علاوه بر آنکه مشکل زنجانی فقط با پرداخت بدهی 2 میلیون و 400 یورویی‌اش به وزارت نفت حل نمی‌شود. پیش از این نیز غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در آخرین نشست خبری خود اظهار کرده بود که «این فرد صداقت ندارد و ما به دلیل اینکه این فرد صداقت نداشته و کار کارشناسی نیاز است زمان رسیدگی به این پرونده طولانی‌تر شده است.»
کد N176355

وبگردی