آفتاب

بررسی طرح ایجاد رونق ساخت وساز در کمیسیون انرژی مجلس

بررسی طرح ایجاد رونق ساخت وساز در کمیسیون انرژی مجلس

تهران-ایرنا- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررس طرح یک شوری ایجاد رونق ساخت وساز و تسهیل صدور پروانه ساختمانی در شهرها در این کمیسیون خبر داد.

ˈعلی مرویˈ عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس، گفت: در این جلسه طرح یک شوری استفساریه ماده(58) الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان وزارت نیرو، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری در این کمیسیون به عنوان کمیسیون فرعی حضور داشتند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی بررسی طرح یک شوری ایجاد رونق در ساخت و ساز و تسهیل صدور پروانه ساختمانی در شهرها را از دیگر مباحث مطرح در جلسه امروز کمیسیون انرژی عنوان کرد.

به گفته وی، بر اساس یکی از بندهای این طرح، 10 درصد اضافه از عوارض آب، برق و گاز دریافت و به شهرداری ها داده شود که اعضای کمیسیون با آن مخالفت کردند.

نمایده مردم نیشابور در مجلس یادآور شد: مقرر شد این منابع از محل عوارض خودرو دریافت شود که احتمالا با آن هم مخالفت خواهد شد.

وی ادامه داد: کارشناسان وزارتخانه های راه و شهرسازی، نفت، نیرو، کشور، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری در این جلسه حضور یافتند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین گفت: در این جلسه بحث اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها مورد بررسی قرار گرفت.

سیام(4)**2021**1535
کد N175733

وبگردی