آفتاب

درخواست برادر مرزبان ربوده شده بجنوردی از مسوولان برای آزادی وی

درخواست برادر مرزبان ربوده شده بجنوردی از مسوولان برای آزادی وی

برادر یکی از مرزبانان ربوده شده ایرانی از مسوولان خواست برای آزادی هر چه سریع‌تر گروگان‌ها و رهایی خانواده‌های‌شان از نگرانی و دلهره اقدامات لازم را انجام دهند.

ایوب حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان شمالی اظهار کرد: یک ماهی که از زمان ناپدید شدن برادرم و هم‌رزمانش در مرز می‌گذرد، به اندازه سال‌ها بر پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده‌ام سخت گذشته است.

او ادامه داد: در حال حاضر پدر و مادرم که هر دو بیش از 50 سال سن دارند در وضعیت روحی بدی قرار دارند و مادرم همه روز را با دلتنگی، انتظار و گریه می‌گذراند.

حضرتی با اشاره به احوالپرسی جعفری، نماینده مردم بجنورد در مجلس از پدر و مادرش افزود: از مسوولان می‌خواهیم که تمام تلاش خود را برای آزادی گروگان‌ها به‌کار گیرند.

وی با ذکر این که رامین به عنوان سومین پسر خانواده 21 سال سن دارد ادامه داد: برادرم رامین دوره آموزشی خود را در بیرجند گذرانده بود و سپس به مرز سیستان و بلوچستان اعزام شد و الان هم 10 ماهه از خدمت سربازی او می‌گذرد.

به گزارش ایسنا رامین حضرتی یکی از ربوده شدگان مرزی متولد و ساکن روستای گودالی سلاخی در 18 کیلومتری بجنورد است.

گفتنی است مادر این مرزبان ربوده شده در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های محلی گفته بود بیست و هفتم اسفند روز تولد رامین است، پسرم امسال تازه بیست سالش تمام می‌شود و دلم می‌خواهد روز تولدش کنارمان باشد.

انتهای پیام

کد N175603

وبگردی