آفتاب

پیام نوروزی رهبر انقلاب به 8 زبان در حرم حضرت معصومه(س) پخش می‌شود

پیام نوروزی رهبر انقلاب به 8 زبان در حرم حضرت معصومه(س) پخش می‌شود

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: همزمان با تحویل سال پیام رهبر معظم انقلاب به 8 زبان زنده دنیا در حرم مطهر حضرت معصومه(س) ویژه زائران خارجی پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام مهدی احمدی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به حضور زائران با ملیت‌های مختلف در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در لحظه سال تحویل برای اولین بار پیام معظم له به 8 زبان زنده دنیا پخش خواهد شد.

وی درباره سایر برنامه‌های فرهنگی ویژه ملیت‌های خارجی در حرم نیز خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌های حلقه معرفت و تور حرم شناسی نیز ویژه زائران خارجی به منظور آشنایی با شخصیت حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.

احمدی گفت: یکی از برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر ویژه زائران خارجی، برگزاری مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) به زبان‌های مختلف است که در این برنامه‌ها تلاش می‌شود سبک زندگی این بانوی اسلام به خصوص حجاب و عفاف برای زائران خارجی به خوبی تبیین شود.

وی معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به جهان را یکی از رویکردهای حرم مطهر در ایام نوروز برشمرد و گفت: حضور زائران خارجی در حرم حضرت معصومه(س) فرصتی مهم برای معرفی دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی با توجه به گسترش ایران هراسی توسط تبلیغات دشمنان است.

معاونت فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار کرد: همچنین مجالس روزانه حرم مطهر به 4 زبان اصلی عربی، اردو، آذری و انگلیسی ارائه می‌شود، همچنین محصولات فرهنگی ویژه زائران خارجی نیز در اختیار این عزیزان به منظور آشنایی با شخصیت حضرت معصومه(س) و حضرت فاطمه زهرا(س) قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

کد N174970

وبگردی