آفتاب

رضایی: بهترین رویداد سال جاری، تحقق حماسه سیاسی بود

رضایی: بهترین رویداد سال جاری، تحقق حماسه سیاسی بود

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با ارزیابی مثبت از روند سیاست خارجی و سیاست داخلی کشور اظهار کرد: ما باید در مسیری قرار بگیریم تا ایران در عرصه بین‌المللی به عنوان پیشرو در جهان اسلام بدرخشد.

محمد ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در ارزیابی خود از وضعیت سیاسی کشور در سال 1392 گفت: در این سال ما شاهد تحرک خوبی در عرصه سیاست خارجی بودیم که اگر این تحرکات هوشمندانه و متقدرانه و با سه شاخصه عزت، حکمت و مصلحتی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده همراه باشد،‌ تا پایان راه موفقیت‌آمیز خواهد بود.

وی با ارزیابی مثبت از روند فعالیت‌های سیاست خارجی در عرصه بین‌المللی افزود: کشور جایگاه خوبی در عرصه بین‌المللی پیدا کرد که باید با ادامه راه قدرتمندانه‌تر از پیش حرکت کنیم تا بتوانیم به عنوان پیشرو در جهان اسلام در میان کشورها بدرخشیم.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس همچنین در خصوص وضعیت سیاست داخلی کشور در سال 92 گفت: در این سال دولت جدیدی با حماسه سیاسی مردم روی کار آمد و شعارهایی داد که توقع می‌رفت دولت در عرصه سیاست داخلی، ملت را همراهی کند که با شور و امید ویژه وارد صحنه شوند اما ما شاهد قلع و قمع مدیران بودیم.

رضایی با بیان اینکه شعار فراجناحی دولت به یک طیف و جناح خاص تبدیل شد خاطر نشان کرد: مدیریت داخلی کشور به سمت یک طیف ویژه رفت و جریان دیگری در کشور کاملا حذف شد که این پیام خوبی برای دولتی که با شعار اعتدال آمده ندارد.

نماینده مردم خمین در مجلس همچنین بیان کرد: دولت جدید در اجرا صداقتی از خود نشان نداد البته باید گفت در کشور یک آرامش و همگرایی مثبتی به وجود آمد که نقاط قوتی هستند اما در عین حال طیف عظیمی در کشور حذف شدند که این خلاف گفته‌های دولت بود و باید این نقیصه جبران شود تا حسن ظن عمومی نیز بر کشور غالب شود.

رضایی در پایان با بیان اینکه کشور در مجموع در شرایط بهتری نسبت به گذشته قرار دارد، یادآور شد: بهترین رویداد سال 92 تحقق حماسه سیاسی بود که موجب عزت بیشتر کشور و سربلندی ملی ما شد که اتفاق بسیار مبارک، عزیز و ارزشمندی است.

انتهای پیام

کد N174677

وبگردی