آفتاب

اقتصاد مقاومتی با توسعه روابط کشورهای اسلامی محقق می شود

اقتصاد مقاومتی با توسعه روابط کشورهای اسلامی محقق می شود

هشترود، مراغه - ایرنا - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی با توسعه روابط سیاسی و اقتصادی کشورهای اسلامی محقق می شود.

غلامحسین شیری علی آباد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با حفظ ارزش ها، آرمان های اسلامی و انقلابی باید تلاش کرد روابط سیاسی و اقتصادی با کشورهای اسلامی بیشتر توسعه یابد و از ظرفیت بازارهای متعدد این کشورها در تحقق اقتصاد مقاومتی بهره برداری کرد.

وی اظهار کرد: تقویت همکاری های اقتصادی با کشورهای اسلامی، زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی بوده و ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب زمینه تحول اقتصادی در کشور را فراهم می کند.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید تمام دستگاه های اجرایی از این فرصت برای رشد و توسعه منطقه استفاده کنند، ادامه داد: باید مسوولان، بازارهای هدف برای فروش محصولات تولیدی را در کشورهای اسلامی شناسایی و روابط اقتصادی با آن ها برقرار کنند.

شیری با بیان اینکه برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی علاوه بر منابع مالی باید از ظرفیت های منابع انسانی نیز استفاده شود، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های بخش کشاورزی نیز موجب تحول در اقتصاد کشور می شود و در این زمینه نباید از فعالان بخش کشاورزی و روستاها غافل شد.

7486/590/587/245
کد N174260

وبگردی