آفتاب

استاندار سابق کرمان معاون وزیر کشور شد

استاندار سابق کرمان معاون وزیر کشور شد

تهران- ایرنا- اسماعیل نجار استاندار سابق کرمان و از گزینه های احتمالی استانداری خراسان رضوی به سمت معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران منصوب شد.

یک منبع آگاه عصر دوشنبه به خبرنگار سیاسی ایرنا اعلام کرد که نجار به سمت معاون وزیر کشور منصوب شده است.

پیش تر اسماعیل نجار استاندار استان کرمان بود و حتی یکی از گزینه های احتمالی استانداری خراسان رضوی به شمار می رفت.

عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار خراسان رضوی درباره نجار گفت: پیشنهادهای مختلفی برای من برای انتخاب استانداری خراسان رضوی رسید و آخرین گزینه نیز معرفی آقای نجار بود که حقیقتا گزینه بسیار بسیار مناسبی برای استانداری خراسان رضوی بودند و شناخت من نه به چند روز اخیر بلکه به زمانی که در صدا و سیما و دیوان عدالت بودم بر می گردد. او فردی انقلابی و در مسیر سیاست های دولت دکتر روحانی است. لذا به ایشان نیز این پیشنهاد را دادیم، اما به نظرم در حقشان کم لطفی شد و حتی تا مرز ظلم هم پیش رفت.

وی با بیان اینکه عناوین غیر منصفانه ای را به آقای نجار نسبت دادند و مواردی را برخی رسانه ها مطرح کردند که در آن زمان آقای نجار نسبت به آن موضوع شاکی شده بود و حتی حکم قضایی را نسبت به تهمت زنندگان دریافت کرده بود، گفت: من به شخصه خواستم که امروز آقای نجار در مراسم تودیع و معارفه باشد تا از وی در برابر اتهاماتی که وارد کردند دفاع کنم. چرا که بنده اسم وی را مطرح کرده بودم. آقای نجار انسانی خوش فکر و سیاستمدار هستند.

بنابر این گزارش وزیر کشور در تودیع و معارفه استاندار خراسان رضوی اعلام کرده بود که آقایان نجار و فروزان مهر معاونانش خواهند شد.

سیام**9254**7261 *1449
کد N173388

وبگردی