آفتاب

مشارکت همسران دیپلمات‌های ایران در باکو در امور خیریه

مشارکت همسران دیپلمات‌های ایران در باکو در امور خیریه

همسران دیپلمات‌های ایران در باکو ، با حضور فعال خود در بازارچه خیریه بین‌المللی که در محله تاریخی "ایچری شهر" باکو برگزار شد، نوع‌دوستی و خیرخواهی ایرانیان را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این نمایشگاه خیربه به ابتکار انجمن همسران سفیران و دیپلمات‌های مقیم باکو و به منظور جمع‌آوری کمک‌های مالی برای امور انسان‌دوستانه برگزار شده است.

در این ویژه برنامه فرهنگی و بشردوستانه که روز یک‌شنبه به ابتکار "انجمن همسران دیپلمات‌های خارجی" به اجرا درآمد، همسران دیپلمات‌های بیش از 20 کشور جهان از جمله ایران، آمریکا، روسیه، جمهوری آذربایجان، افغانستان، سودان، انگلیس، ایتالیا، فرانسه، کره و تعدادی از کشورهای آسیای میانه و... حضور داشتند.

در غرفه کشورمان آثاری از صنایع دستی از جمله خاتم کاری، قلم کاری، کاشی کاری، ترمه دوزی و هم‌چنین آجیل ایرانی به نمایش گذاشته شده است که با استقبال گسترده بازدیدکنندگان و دوستداران فرهنگ و تمدن ایرانی مواجه شد.

کشورهای حاضر در این بازارچه خیریه بین‌المللی با عرضه نمونه‌هایی از صنایع دستی، شیرینی‌جات و مواد غذایی که با خلاقیت و نوع‌آوری همسران دیپلمات‌ها همراه شده بود، عواید حاصل از فروش این محصولات را به امور خیریه اختصاص دادند.

بازدید کنندگان این بازارچه بین‌المللی که اغلب اتباع کشورهای خارجی مقیم باکو بودند با حضور در غرفه ایران از صنایع دستی، آجیل و خشکبار ایرانی استقبال کردند.

انتهای پیام

کد N172960

وبگردی