آفتاب
ندیمی با ایلنا مطرح كرد؛

جزییات دیدار رییس جمهور با فراکسیون رهروان ولایت

جزییات دیدار رییس جمهور با فراکسیون رهروان ولایت

کاظم جلالی از آرامش ایجاد شده پس از روی کار آمدن دولت دهم گفت و اظهار امیدواری کرد که روند دولت حفط شود و بتواند مشکلات کشور را یک به یک از پیشرو بردارد

نمایندگان عضو فراکسیون رهروان ولایت در جلسه امروز  با رییس‌جمهور و معاونانش از عدم رعایت اعتدال در چند سطح استانی و ملی گلایه داشتند.

ایرج ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه‌ی امروز فراکسیون رهروان ولایت با رییس‌جمهور و معاونان وی گفت: عمده‌ی مباحث حول وظابف و اختیارات و تعاملات مجلس و رفع موانع و چالش‌های دو قوه بود.

نماینده مردم لاهیجان افزود: از جمله دغدغه‌های نمایندگان مجلس عدم رعایت اعتدال در چند سطح استانی و ملی بود و نمایندگان از اینکه برخی وزرا به سوالهایشان که مسائل و مشکلات مردم است پاسخ نمی‌دهند، گلایه داشتند.

وی ادامه داد: بسیاری از مباحثی که معاونان پارلمانی باید مدنظر داشته باشند و ارتباطات لازم را با نمایندگان و کمیسیون‌های مجلس داشته باشند ندارند.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نمایندگانی که صحبت می‌کردند به شکل قرعه کشی انتخاب شده بودند مباحث مطروحه بیشتر حول حوزه ی انتخابیه بود تا مسائل کلی فراکسیون رهروان ولایت و نمایندگان از مشکلات برف و سبد کالا تا چایی و خرما سخن به میان آوردند.

ندیمی همچنین با اشاره به سخنان رییس فراکسیون اذعان داشت: کاظم جلالی از آرامش ایجاد شده پس از روی کار آمدن دولت دهم گفت و اظهار امیدواری کرد که روند دولت حفط شود و بتواند مشکلات کشور را یک به یک از پیشرو بردارد.

کد N172479

وبگردی