آفتاب

برخورد یک کشتی باری با پرچم ترکیه به صخره سواحل جزیره میکونوی یونان

برخورد یک کشتی باری با پرچم ترکیه به صخره سواحل جزیره میکونوی یونان

آتن- ایرنا - کشتی باری با پرچم ترکیه به دلایل نامعمولی درآب های سواحل جزیره میکونوی یونان سرگردان و سپس به صخره سواحل این حزیره برخورد کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل ازرسانه های خبری یونان، گزارش ها از جزیره میکونوی یونان حاکی است که این کشتی حامل 204 صندوق( کانتینیر) بار بوده و از بندر ارزرم ترکیه به مقصد کشور تونس حرکت کرده بود.

براساس گزارش گارد ساحلی جزیره میکونو، کارکنان این کشتی سرگردان 14 نفر ازشهروند ترک هستند که تعداد 11 نفر از آنان توسط کشتی گشت گارد ساحلی یونان به ساحل منتقل و 3 نفر دیگر بوسیله گروه نجات بالگرد سوپر پومای یونان، یافت شده و به خشکی انتقال داده شدند.

گارد ساحلی یونان دراین باره گزارش داد که بر اثر برخورد این کشتی با سنگ های ساحل ،سوراخ عمیقی دربدنه آن بوجود آمده و تا حدی منجر به آلودگی آب های سواحل این جریره شده وتلاش کارشناسان یونانی براین است که جلوی آلودگی بیشترسواحل این این جزیره گرفته شود.

گاردساحلی یونان در ادامه گزارش خود از جزیره میکونو، درباره کشتی خسارت دیده ترک گفته که شرکت و صاحب این کشتی برای انجام اقدامات لازم در یاری رساندن به این کشتی با شرکت های بین المللی در تماس است و بزودی اقدامات لازم برای جلوگیری ازغرق شدن این کشتی آغازخواهد شد.

اروپام**2170**1917
کد N171170

وبگردی