آفتاب

تذکر نماینده مجلس به توزیع تراکت علیه دولت در نماز جمعه

تذکر نماینده مجلس به توزیع تراکت علیه دولت در نماز جمعه

تهران- ایرنا - نمایند مردم میانه در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری منشا تهیه و توزیع تراکت ها و جزوه های مشکوک در نمازجمعه اخیر تهران علیه دولت بخصوص وزیر امور خارجه شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «سیدبهلول حسینی» در تذکر کتبی خود به وزرای کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار پیگیری این موضوع شد.

زهره طبیب زاده نوری نماینده مردم تهران نیز در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیر «حمایت 400 میلیون تومانی از روزنامه ای که احکام اسلامی را غیرانسانی می داند و برابری میزان این حمایت با روزنامه های کشیرالانتشار کشور است» شد.

طبیب زاده در تذکر دیگری به رییس جمهوری از وی پرسیده است:« آیا شرکت های طرف قرارداد خرید واردات کشور را باید 1+5 تعیین کنند؟ این امر منافاتی با استقلال ملی ندارد؟»

قاسم جعفری نماینده بجنورد نیز در تذکر کتبی خود به رییس جمهوری خاطر نشان کرد: رییس جمهوری به جای مرز بندی مشخص و صریح با دشمنان و بدخواهان نظام به مرزبندی داخلی منتقدان و رسانه ها به همراه و غیرهمراه پرداخته اند.

این نماینده مجلس به رییس جمهوری یادآور شد که بسیاری منتقدان منصف همراه ایشان هستند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس در تذکر کتبی دیگری به وزرای کار و صنعت از نبود اطلاع رسانی کافی به کسانی که خود را مستحق سبد کالا می دانند ولی دستگاه های حاکمه پاسخ گو نیست، گلایه کرد.

حسین نیاز آذری نماینده بابل نیز در تذکر خود به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیر علت عدم ظرفیت سازی به موقع در شبکه ملی اینترانت شد.

شمس الله شریعت نژاد نماینده تنکابن و مهرداد بائوج لاهوتی نماینده لنگرود در تذکرات جداگانه ای به رییس جمهوری بر لزوم تسریع در تخصیص مساعدت مالی به خسارت دیدگان ناشی از برف تاکید کردند.

کمال علی پور نماینده قائمشهر نیز در تذکر خود به وزیر اقتصاد بر استمهال وام کشاورزان به مدت دو سال با توجه به سرمازدگی تاکید کرد.

علی ایرانپور نماینده مبارکه نیز در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم اجرای تعهدات شرکت فولاد مبارکه که در رابطه با شهرستان محل استقرار تاکید کرد و در عین حال خواستار جلوگیری از ادامه طرح های توسعهفولاد مبارکه با توجه به آلایندگی های این شرکت شد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور را ضرغام صادقی عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس قرائت کرد.

سیام**2025 ** 1418
کد N170018

وبگردی