آفتاب

درخواست نماینده پاوه برای صدور مجوز عبور مسافر از مرز شوشمه

درخواست نماینده پاوه برای صدور مجوز عبور مسافر از مرز شوشمه

نماینده مردم پاوه از رییس‌جمهور خواست مجوز عبور مسافر از مرز شوشمه بار دیگر صادر شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نعمت‌الله منوچهری در تذکر شفاهی خود خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین خواسته‌های مردم اورامانات که در تمام مراحل از اسلام و انقلاب دفاع کرده‌اند و در خط امام و رهبری مانده‌اند رسمی شدن و تردد مسافر از مرز شوشمه در شهرستان پاوه است.

وی ادامه داد: در راستای این امر درخواست‌ها و مکاتبات و پیگیری‌های زیادی صورت گرفته از جمله اخذ موافقت و نظر مساعد رییس‌جمهور و معاونین ایشان، اخذ نظر مساعد وزیر اطلاعات، وزیر کشور و همکاری جدی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ارتباطات و اطلاعات، گمرک، فرماندهان نظامی و انتظامی و مرزبیانی کل کشور.

نماینده مردم پاوه در مجلس افزود: با توجه به این مراتب از رییس‌جمهور استدعا داریم دستور بفرمایند سریعا نسبت به صدور مجوز تردد مسافر از مرز شوشمه اقدامات لازم انجام شود.

منوچهری به وزیر آموزش و پرورش برای لحاظ کردن حق خدمت در مناطق جنگ‌زده برای فرهنگیان منطقه حوزه انتخابیه‌اش تذکر داد.

وی همچنین طبق قانون اساسی خواستار گنجاندن زبان کردی در کتب درسی دانش‌آموزان این منطقه شد و از وزیر نیرو خواست نسبت به گازرسانی به شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه‌اش اقدام عاجلی صورت گیرد.

نماینده مردم پاوه در مجلس در بخش دیگری از تذکرات خود نسبت به تامین آب آشامیدنی پاوه و اورامانات و ساماندهی تعاونی‌های مسکن و بهینه‌سازی راه‌های مواصلاتی تذکر داد.

منوچهری در پایان درخواست تعلق گرفتن مستمری ماهیانه برای رزمندگان بالای یک سال خدمت در جنگ و تسهیلات درمانی به آنان را مطرح کرد.

انتهای پیام

کد N169823

وبگردی