آفتاب

رئیس کمیسیون گردشگری مجلس آلمان به ایران می آید

رئیس کمیسیون گردشگری مجلس آلمان به ایران می آید

ایرنا نوشت:

رییس کمیسیون گردشگری و عضو حزب حاکم دموکرات مسیحی در مجلس آلمان با تاکید بر اینکه به شدت تحت تاثیر زیبایی ها و جذابیت های ایران قرار گرفته است،گفت: با سفر به این کشور در قالب کمیسیون گردشگری مجلس برای توسعه روابط فرهنگی و گردشگری پیشقدم خواهم شد.

هایکه بره مر با بیان اینکه تاکنون به ایران سفر نکرده است، گفت: بعد از انتخاب به عنوان رییس کمیسیون گردشگری مجلس آلمان با حضور در مراسم روز ملی جمهوری اسلامی در سفارت ایران اطلاعاتی از کشور زیبای شما بدست آوردم و بعد از بازدید از غرفه ایران درنمایشگاه بین المللی برلین نیز تحت تاثیر زیبایی ها و جذابیت های تاریخی و طبیعی ایران قرار گرفته ام.

این نماینده مجلس آلمان که در اولین روز از برگزاری چهل و هشتمین نمایشگاه گردشگری برلین از غرفه ایران در این نمایشگاه بین المللی بازدید کرده و با معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین مدیران موسسه های گردشگری ایران دیدار و گفت و گو نمود، گفت: در صحبت هایی که با مقام های ایرانی در نمایشگاه داشتم اطلاعات خوبی درمورد ظرفیت های گردشگری و امکانات این کشور بدست آوردم.
بره مر گفت: در اولین حضور رسمی خود در جمع ایرانی ها که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در محل سفارت ایران در برلین انجام شد، همانجا تصمیم گرفتم که به عنوان کمیسیون گردشگری مجلس تماس های خود را برای توسعه روابط فرهنگی با این کشور تعمیق ببخشیم.

این عضو ارشد حزب دموکرات مسیحی ها در آلمان (حزب آنگلا مرکل) که در دیدار با معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران از سوی این مقام دولتی کشورمان برای سفر به ایران به همراه اعضای کمیسیون گردشگری دعوت شده است، با بیان اینکه بر تصمیم خود برای انجام این سفر مصمم است، گفت که برای تعمیق و توسعه روابط فرهنگی دو کشور به تهران سفر خواهد کرد.
بره مر گفت: هدف ما این است که در سفر به ایران علاوه بر دیدن زیبایی های بیشمار این کشور از نزدیک در ملاقات با همتایان خود در مجلس ایران و دیگر مقام های مسوول دولتی درمورد توسعه روابط دو کشور در زمینه های فرهنگی و گردشگری تبادل نظر کنیم.
او گفت: وقتی به عنوان کمیسیون گردشگری به ایران سفر کنیم این اقدام به عنوان پیشگامی در توسعه روابط فرهنگی و گردشگری خواهد بود و خود این اقدام می تواند تبلیغ خوبی برای توسعه گردشگری و تشویق گردشگران آلمانی برای سفر به این کشور شود.

این نماینده مجلس آلمان گفت: آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است، تعمیق بخشیدن به تماس های متقابل و تشریح واقعیت ایران با ارائه گزارش های مستند از سفرمان به این کشور برای تشویق و دعوت از گردشگران آلمانی برای سفر به ایران است.
بره مر در پایان گفت: با سفر به ایران می خواهیم به مردم آلمان بگوییم که سواحل ایران بسیار زیبا است و فرهنگ و مردم میهمان نواز این کشور عالی هستند، هدف کلی ما از سفر به ایران نیز تلاش برای برقراری تماس های بیشتر بین دو ملت خواهد بود.

23231

 

کد N169584

وبگردی