آفتاب

نماینده نوشهر: میانکاله متعلق به مازندران است

نماینده نوشهر: میانکاله متعلق به مازندران است

نماینده مردم مازندران در اخطاری به وزیر کشور اعلام کرد: میانکاله متعلق به استان مازندران است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر در نطق میان دستور خود اضطراری امروز خود خطاب به وزیر کشور گفت: میانکاله متعلق به استان مازندران است مردم دو استان مازندران و گلستان با یکدیگر مشکلی ندارند چرا وزیر کشور به دنبال تنش زایی است در حالی که باید از حاشیه سازی پرهیز شود؟

این نماینده استان مازندران در بخش دیگری از اظهارات خود اقتصاد مقاومتی را از ضرورت‌های کشور دانست و گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی به عزم جذی نیاز است آفت اساسی و مهم امروز کشور ما تفرقه و شکاف بین مسوولان است.

احمدی لاشکی ادامه داد: جوانان بیکار به دولت امید بسته‌اند حل مشکلات کشور نیازمند وحدت است بزرگترین مشکل ما بیکاری است در حالی که همین جوانان بودند جنگ را اداره کردند همین‌ها بودند که ما را به قله دانش هسته ای رساندند. باید به فکر آنها باشیم.

این عضو مجمع نمایندگان مازندران همچنین از رییس جمهور خواست تا ایجاد منطقه آزاد در مازندران مورد توجه قرار گیرد و خطاب به وزیر راه اظهار کرد: ما منتظر تحقق وعده‌های شما در مورد آزاد راه تهران- شمال هستیم.

احمدی‌لاشکی همچنین از وزارت نفت خواست تا گازرسانی به روستاها انجام شود و خطاب به رییس سازمان محیط‌ زیست خواهان پاسخگویی این سازمان به نامه‌های نمایندگان شد.

انتهای پیام

کد N169536

وبگردی