آفتاب
نماینده مردم جیرفت:

90 درصد محصولات تولید داخلی است

90 درصد محصولات تولید داخلی است

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد گفت: مسئولانی که تصور می‎کنند برداشتن تحریم‎ها راه نجات کشور است، تفکر اشتباهی است چراکه آن‎ها خواسته آمریکایی‎ها را مطرح می‎کنند در صورتی که بیش از 90 درصد محصولات تولید داخلی است و وابستگی ما به مواد اولیه کاهش پیدا کرده اما مشکل ما نظارت بر بازارها است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، "فرج‎الله عارفی" شامگاه شنبه در جمع بسیجیان شهرستان جیرفت بیان کرد: برای هر متولی افتخار است که در جمع بسیجیان حضور پیدا کند چراکه بسیج از تمام اقشار شکل گرفته است و با برنامه‎ریزی خوب سپاه به عنوان یک قدرت بزرگ بین‎المللی برای دفاع از محرومان و مظلومان در تمام صحنه‎ها حضور دارد.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی مملکت ما را به نقطه بالای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی رسانده است، ادامه داد: تفکر بسیجی در تمام عرصه‎ها وجود دارد و همین تفکر ایران را به کشوری مستقل تبدیل کرده که این یک ارزش است.

عارفی با اشاره به اینکه ملت ایران با بهره‎گیری از تفکر بسیجی به عنوان یک مرجع در تمام دنیا مورد توجه است، تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی ایران کشوری وابسته بود اما بعد از انقلاب ملت ما با بهره‎گیری از تفکر بسیجی به نقطه برتری در عالم رسیده است به طوری که امروز تمام دنیا حتی اروپا و آمریکا منش و رفتار ایرانی را به عنوان الگوی خود انتخاب کرده‎اند.

نماینده مردم شهرستان‎های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی تفکرات برگرفته از غرب در کشور ما مشکل ایجاد می‎کنند اما شما بسیجیان بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید با صبر و تلاش کشور را از گردنه‎های سخت عبور دهید.

عارفی عنوان کرد: مسئولانی که تصور می‎کنند برداشتن تحریم‎ها راه نجات کشور است، تفکر اشتباهی است چراکه آن‎ها خواسته آمریکایی‎ها را مطرح می‎کنند در صورتی که بیش از 90 درصد محصولات تولید داخلی است و وابستگی ما به مواد اولیه کاهش پیدا کرده اما مشکل ما نظارت بر بازارها است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا کشوری در حال نابودی است که قابل اعتماد نبوده اما تنها کشوری که در دنیا شفاف سخن گفته ایران است و دلیل موفقیت ما همین شفاف‎سازی بوده و ما هر گامی که به سمت آمریکا برداریم، آمریکا ده ضربه به ما می‎زند.

انتهای پیام

کد N169047

وبگردی