آفتاب

تجلیل رییس جمهوری از ۴ برگزیده جشنواره مطبوعات

تجلیل رییس جمهوری از ۴ برگزیده جشنواره مطبوعات

همشهری آنلاین: رئیس جمهوری در آیین اختتامیه بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی در تالار وحدت تهران، از ۴ برگزیده این جشنواره تجلیل کرد.

ارتباطات > روزنامه‌نگاری- همشهری آنلاین:
رئیس جمهوری در آیین اختتامیه بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی در تالار وحدت تهران، از ۴ برگزیده این جشنواره تجلیل کرد.

به گزارش ایرنا، آیین اختتامیه بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی هم اکنون با حضور مسئولان و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی و رسانه‌ای کشور در حال برگزاری است.

همسر خبرنگار شهید غلامرضا نامدار محمدی، احمد سمیعی گیلانی به عنوان نماد پاکیزه نویسی، فرج الله صبا به عنوان پیشکسوت مطبوعات و پرویز خرسند به عنوان چهره برجسته مطبوعاتی برگزیدگانی هستند که رییس جمهوری از آنها تجلیل کرد.

در این مراسم علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، محمدرضا صادق مشاور رییس جمهوری و حسام‌الدین آشنا دستیار ویژه رییس جمهوری حضور دارند.

حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نخبگان، فرهیختگان، اهالی رسانه، فرهنگ و هنر و پیشکسوتان و فعالان مطبوعات و رسانه کشور، جمعی از خانواده معظم شهدا و درگذشتگان مطبوعات و رسانه در سال 92 از دیگر حاضران بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی هستند.

کد N167406

وبگردی