آفتاب

وزیر کشور: رضایت مردم بالاترین عنصر امنیتی است

وزیر کشور: رضایت مردم بالاترین عنصر امنیتی است

تهران - ایرنا - وزیر کشور با تاکید بر اینکه رضایتمندی مردم بالاترین عنصر امنیتی است، گفت: اگر بتوانیم رضایت مردم را در حوزه های مختلف جذب کنیم از مصونیت برخوردار هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «عبدالرضا رحمانی فضلی» در نشست با مدیران پدافند غیرعامل در وزارت کشور با بیان این موضوع، گفت: محوری ترین موضوع در پدافند غیرعامل مردم هستند و اگر بتوانیم مردم را به عنوان عامل پدافند قرار دهیم موثرترین نکته محسوب خواهد شد.

وی ادامه داد: اینکه مردم به عنوان محوری ترین موضوع در پدافند غیرعامل هستند به معنای این است که مردم در برقراری امنیت و احساس امنیت تاثیرگذار هستند.

وزیر کشور تاکید کرد: همه هدف ما باید ایجاد احساس امنیت برای مردم باشد و البته این بین ما و مردم به صورت مشارکتی است.

وزیرکشور گفت: این رضایتمندی در نتیجه کارآمدی حاصل می شود و برای رضایتمندی باید کارآمدی در حوزه های عمومی را بالا برد.

وی ادامه داد: مردم در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نیازمندی هایی دارند که باید فراهم آید چرا که موجب رضایتمندی خواهد شد.

رحمانی فضلی ادامه داد: اگر مردم راضی باشند، پیوستگی بین مردم و حاکمیت و حکومت تقویت می شود و آنگاه چون حاکمیت منتخب مردم است آن را همانند اهداف و برنامه های خاص خود می دانند و از آن در مقابل خطر محافظت کرده و ایستادگی می کنند.

وی اضافه کرد: البته این رویکرد مردم را در حفاظت از حاکمیت و حکومت در طول سال های انقلاب شاهد بوده و آن را بارها تجربه کرده ایم.

خبر در حال تکمیل است.

سیام(3)**7261**9132**1535
کد N167319

وبگردی