آفتاب

نقدی:مجلس نسبت به مخربین محیط زیست سخت گیری کند

نقدی:مجلس نسبت به مخربین محیط زیست سخت گیری کند

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما از مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم سخت‌گیری بیشتری نسبت به کسانی که محیط‌زیست را از بین می‌برند، داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار محمدرضا نقدی در افتتاحیه مراسم درختکاری سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی باید قانونی را مصوب کند تا مالیاتی سنگین بر دارندگان ویلا‌ها تحمیل شود تا بدینوسیله با موج ویلاسازی و تخریب محیط‌زیست برخورد شود.

وی در ادامه با اشاره به این‌که امروزه همه در دنیا مدعی ضرورت حفظ محیط‌زیست بوده و محیط زیست را یکی از شاخصه‌های توسعه می‌دانند خاطر نشان کرد: دنیا در دوره‌ای توسعه را بر تولید کالاهای صنعتی دید و هنگامی که به بحران رسید بر ضرورت محیط‌زیست تاکید کرد.

نقدی درادامه اظهار کرد: تفاوت دیدگاه ما و غرب این است ما برای محیط‌زیست اصالت قائلیم. ما محیط زست را حق‌الله می‌دانیم و در اسلام برای آب، زمین ودرخت حقی در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین همچنین با اشاره به اینکه بسیج در سال گذشته 4 میلیون و 800 هزار نهال کاشته است اظهار کرد: اگر دولت زمینه‌های لازم را فراهم کند در سال 93 گام‌های بلندتری را بر می‌داریم.

وی در پایان افزود: در سال آینده در سه استان شمالی کشور طرحی جهت آگاه‌سازی عمومی برای حفاظت از محیط‌زیست ارائه می‌شود.

انتهای پیام

کد N167235

وبگردی