آفتاب

برپایی نمایشگاه عکس برگزیده ازیازدهمین انتخابات ریاست جمهوری درجشنواره مطبوعات

برپایی نمایشگاه عکس برگزیده ازیازدهمین انتخابات ریاست جمهوری درجشنواره مطبوعات

تهران- ایرنا- همزمان با مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاههای اطلاع رسانی نمایشگاه عکسی برگزیده از یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از نگاه دوربین ها برپا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رسانه ایرنا، در این نمایشگاه، 60 اثر برگزیده عکاسی، کاریکاتور و گرافیک با موضوع یادهمین دوره انتخایات ریاست جمهوری ایران در معرض دید عموم گذاشته شده است.

این نمایشگاه به همت ماهنامه تصویر سال و با همکاری و حمایت ستاد برگزاری بیستمین جشنواره مطبوعات برپا شده است.

در این نمایشگاه 60 عکس برگزیده با موضوع یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران که توسط عکاسان حرفه ای مطبوعات و عکاسان آزاد سراسر کشور ثبت شده و تمامی مراحل ثبت نام، فعالیت ستادهای انتخاباتی نامزدها، روز انتخابات و جشن های خیابانی پایانی بعد از اعلام نتایج انتخابات را در برمی گیرد به نمایش گذاشته شده است.

از وی‍ژگی های هنری این نمایشگاه، حضور هنرمندان شاخص عکاسی ایران و آثار به یادماندنی آن ها در این رویداد تاریخی است.

آیین اختتامیه بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاههای اطلاع رسانی هم اکنون با حضور جمعی از مسولان و شخصیت های سیاسی و فرهنگی کشور از جمله علی جنتی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیرارشاد، شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اهالی رسانه و فرهنگ و هنر و پیشکسوتان و فعالان مطبوعات و رسانه کشور و... هم اکنون در تالار وحدت تهران در حال برگزاری است.

فراهنگ(3)**1355**1569
کد N166942

وبگردی