آفتاب

هشدار نماینده مردم سیرجان درباره مشکل آب در استان کرمان

هشدار نماینده مردم سیرجان درباره مشکل آب در استان کرمان

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور وزیر نیرو، تصفیه خانه آب شرب شهرستان بردسیر با 6 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

"شهباز حسن پور" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، با اعلام این خبر اظهار کرد: با حضور وزیر نیرو و معاونان وی، رییس مجمع نمایندگان استان کرمان و نمایندگان مردم سیرجان و بردسیر، زرند، کهنوج و بافت، کار بسیار بزرگی که از دولت قبل آغاز شده بود، در برسیر به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: این طرح، تصفیه خانه آب شرب بردسیر بود که با 6 میلیارد تومان اعتبار به اتمام رسید.

حسن‌پور تصریح کرد: به مناسبت روز درختکاری، توسط وزیر و هیئت همراه در محل تصفیه خانه درخت غرس گردید.

وی بیان کرد: همچنین وزیر نیرو و هیئت همراه در مراسم جشن روز نیکوکاری در بردسیر شرکت کرده و هدایایی را به منظور کمک به نیازمندان به کمیته امداد این شهر تقدیم کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در سفر وزیر نیرو به شهرستان بردسیر مسائل و مشکلات آب شهرستان‌های سیرجان، بردسیر و استان کرمان مطرح شد و در صورتی که برای آب استان چاره اندیشی نشود، باید به فکر اردوگاهی برای انتقال مردم کرمان باشیم و برای حل مشکل باید انتقال آب حوزه به حوزه صورت گیرد.

وی افزود: در پی بیان مشکلات، مقرر شد هیئتی از سوی وزیر نیرو برای بررسی مشکلات آب و برق به شهرستان های سیرجان و بردسیر اعزام شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین صبح امروز با حضور رییس بانک گردشگری کشور بازدیدی از طرح‌های صنعتی و معدنی شهرستان سیرجان انجام و مقرر شد بانک گردشگری به عنوان سرمایه گذار در بخش معدنی شهرستان فعالیت خود را آغاز کند.

وی با اشاره به اینکه سیرجان بهشتی برای سرمایه گذاری است، تصریح کرد: در فاز اول سرمایه گذاری بانک گردشگری، کار ساخت هتل پنج ستاره در سیرجان از ابتدای اردیبهشت 93 آغاز خواهد شد.

حسن‌پور در پایان با دعوت از مردم برای حضور در جشن نیکوکاری گفت: امیدواریم دست به دست هم داده تا بتوانیم گوشه ای از دغدغه های نیازمندان را در آغاز سال جدید رفع کنیم.

انتهای پیام

کد N165670

وبگردی