آفتاب

انتقاد طباطبایی از ضعف داوری در برقراری ارتباط کلامی

انتقاد طباطبایی از ضعف داوری در برقراری ارتباط کلامی

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید نبود ارتباط کلامی بین دروازه‌بان و مدافعین کمی در کار تیم ملی اشکال ایجاد می‌کند.

هادی طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد دیدار تیم‌های ایران و گینه خاطرنشان کرد: در این بازی ملی‌پوشان ما عملکرد خیلی خوبی را نداشتند. متاسفانه بازی خوبی را شاهد نبودیم. گینه به دنبال شناخت و ارزیابی ایران در ابتدای بازی بود و حتی برای ضربات کاشته دروازه‌بان نیز برنامه داشت.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران با ابراز تاسف از نبود بازی‌های تدارکاتی برای آماده‌سازی تیم ملی ایران در راه جام جهانی گفت: روزی که به جام جهانی صعود کردیم همه خوشحال از این صعود بودند ولی بعد از لغو شدن اردوها و بازی‌های تدارکاتی نمی‌دانستیم که باید خوشحال یا ناراحت باشیم.

طباطبایی افزود: در مدت زمان باقی مانده تا جام جهانی شاید فقط بتوانیم از نظر بدنی بازیکنان‌مان را بهتر آماده کنیم. با این حال امیدوارم در این مدت بتوانیم اردوها و بازی‌های تدارکاتی خوبی را در راه جام جهانی داشته باشیم.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره عملکرد دنیل داوری در دیدار مقابل گینه نیز گفت: در گل اول داوری دید خوبی را نداشت و در گل دوم نیز دروازه‌بان خیلی جلو آمده بود و متاسفانه به دلیل آنکه دروازه‌بان تیم ملی نمی‌تواند به خوبی ارتباط کلامی با مدافعین برقرار کند کمی دچار مشکل شده بود.

او در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا این ندانستن زبان سبب ایجاد مشکل می‌شود گفت: البته این جزو نقاط ضعف است اما تصمیم نهایی را سرمربی تیم می‌گیرد. امیدوارم با جمع‌بندی نقاط مثبت و منفی بتوانیم به یک تصمیم‌گیری مناسب در این رابطه برسیم.

انتهای پیام

کد N165017

وبگردی