آفتاب

وزیر اقتصاد در نوبت بعد از ظهر اجلاس مجلس خبرگان نیز حضور می یابد

وزیر اقتصاد در نوبت بعد از ظهر اجلاس مجلس خبرگان نیز حضور می یابد

تهران - ایرنا - علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی که صبح امروز (چهارشنبه) در اجلاس مجلس خبرگان رهبری حضور یافته بود در نوبت بعد از ظهر این اجلاس نیز حضور می یابد و به سوال های اعضای این مجلس درباره مسایل اقتصادی پاسخ می دهد.

آیت الله «سید احمد خاتمی» عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با بیان افزود: طیب نیا در جلسه نوبت صبح این اجلاس حضور یافت و گزارشی از مباحث کلان اقتصادی به اعضای مجلس خبرگان ارایه کرد.

وی با بیان این که وزیر اقتصاد اشاراتی به مباحث کلان اقتصادی کشور و از جمله اقتصاد مقاومتی داشت، خاطرنشان کرد: در نوبت صبح برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری پرسش هایی را از وزیر اقتصاد مطرح کردند که طیب نیا برای پاسخگویی به این سوال ها در جلسه نوبت بعدازظهر این اجلاس حضور می یابد.

پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری از 13 اسفند در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد و عصر امروز با صدور بیانیه ای به کار خود پایان می دهد.

در روز نخست این اجلاس، سیدعباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر گزارشی از روند مذاکرات هسته ای به اعضای مجلس خبرگان رهبری ارایه کرد و پرسش های آنان پیرامون این مذاکرات پاسخ گفت.

اعضای مجلس خبرگان رهبری فردا با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با امام راحل با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می کنند.

سیام**2025**1336
کد N164081

وبگردی