آفتاب
روزنامه الاخبار:

گروههای تروریستی النصره و داعش هنوز مستقیما وارد لبنان نشده‌اند

گروههای تروریستی النصره و داعش هنوز مستقیما وارد لبنان نشده‌اند

یک روزنامه لبنانی در گزارشی با اشاره به اظهارات برخی سرکردگان جبهه النصره و داعش اعلام کرد: این دو گروه تروریستی هنوز به طور مستقیم وارد لبنان نشده اند و اقدامات تروریستی خود را درلبنان از طریق نمایندگانی که متعهد به عملیات علیه حزب الله می شوند، انجام می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه لبنانی الاخبار به نقل از یکی از سرکردگان النصره در سوریه اعلام کرد: جبهه النصره و داعش تاکنون فرمانده ای در لبنان (برای انجام عملیاتهای تروریستی) تعیین نکرده اند و اقدامات خود را تاکنون از طریق نمایندگانی که متعهد به اجرای عملیات برای رساندن پیام به حزب الله می شدند، انجام داده اند.

این سرکرده گروههای تروریستی در پاسخ به سوالی درباره علت عدم حضور مستقیم النصره و داعش در خاک لبنان، اظهار داشت: ما در این زمینه ناتوان نیستیم و هر دو گروه (النصره و داعش) توان لجستیکی و اجرایی برای انجام عملیات در لبنان را دارند، اما هنوز سران دو گروه تصمیمی برای ورود به لبنان نگرفته اند.

وی البته امکان ورود مستقیم جبهه النصره و داعش به لبنان را با توجه به تحولات اخیر در منطقه القلمون (مرز سوریه و لبنان) دور از ذهن ندانست و از امکان تغییر راهبرد گروههای مسلح خبر داد.

کد N163411

وبگردی