آفتاب
در دیدار با سفیر ایران

دبیرکل جنبش مبارزه عربی لبنان:توطئه آمریکایی-اسراییلی ضد سوریه شکست خورده است

دبیرکل جنبش مبارزه عربی لبنان:توطئه آمریکایی-اسراییلی ضد سوریه شکست خورده است

بیروت – ایرنا - دبیرکل جنبش مبارزه عربی لبنان با بیان اینکه « توطئه آمریکایی - صهیونیستی ضد سوریه شکست خورده است» ، گفت: این شکست مرهون حمایت های قاطع و همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از دولت سوریه بوده است.

به گزارش ایرنا ، « فیصل داود» در دیدار با « غضنفر رکن آبادی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان افزود: اکنون دشمنان آخرین تلاش های خود را به کار بسته اند به امید آنکه بتوانند برگه ای برای امتیازگیری در میز مذاکره با دولت سوریه در اختیار داشته باشد.

وی در این دیدار که در محل سفارت ایران در بیروت برگزار شد به نقش محوری جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف علمی و تکنولوژی مایه افتخار وعزت ما است.

دبیرکل جنبش مبارزه عربی لبنان تاکید کرد: ایران رکن اساسی عزت و کرامت محور مقاومت در منطقه بوده و ما همواره در کنار جمهوری اسلامی ایران قرار داریم و به این مسئله افتخار می کنیم.

فیصل داود با اشاره به تلاش های جمهوری اسلامی ایران برای حل مشکلات منطقه، تصریح کرد که این اقدامات نه فقط به نفع شیعیان بلکه خدمتی برای تمام ملت های منطقه اعم از شیعه و سنی و مسلمان و مسیحی است.

دبیرکل جنبش مبارزه عربی لبنان و سفیر جمهوری اسلامی ایران در این دیدار درخصوص تحولات منطقه و روابط دوجانبه گفت وگو کردند.

رکن آبادی نیز در این دیدار با تشریح آخرین تحولات منطقه و سوریه اظهار داشت: کشورهای حامی گروه های تروریستی در سوریه، اکنون به سیاست های اشتباه خود پی برده و نگران خطر سیطره گروه های تکفیری در منطقه هستند.

خاورم ** 1324
کد N162334

وبگردی