آفتاب
عضو هیات رئیسه مجلس:

تشریک مساعی مجمع نمایندگان فارس مطلوب است

تشریک مساعی مجمع نمایندگان فارس مطلوب است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم آنکه عده این دوست دارند فضای مجمع نمایندگان را فضایی مثبت و مناسب قلمداد نکنند، اما تشریک مساعی در این نهاد اکنون مطلوب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، ضرغام صادقی شامگاه دوشنبه 12 اسفندماه در سی و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اینکه امروز تعدادی از نمایندگان در نقاط کلیدی مجلس حضور و فعالیت دارند، نشان دهنده تشریک مساعی مناسب در مجمع نمایندگان فارس است.

صادقی گفت: در هیات رئیسه دو عضو، در سمت نایب رئیسی کمیسیون ها سه نفر و در مقام سخنگوی کمیسیون ها نیز سه نفر از اعضای مجمع نمایندگان حضور دارند که این براساس یک کار جمعی حاصل شده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مصوب اعتبارات نتیجه کار مجلس اما تخصیص آن مربوط به تلاش دولت است، گفت: سال گذشته 1500 میلیارد تومان وام قرض الحسنه برای کمیته امداد در نظر گرفته شد که این اقدام پایه ای بود برای افزایش این اعتبار به 2000ر میلیارد تومان برای امسال.

وی با یادآوری اینکه اعتبار پیش بینی شده برای بهزیستی سال گذشته 750 میلیارد تومان بود، گفت: این اعتبار که برای تامین تسهیلات قرض الحسنه پیش بینی شده امسال به 1000 میلیارد تومان افزایش داده شده است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه استیضاح وزرای راه و شهرسازی و صنعت و معدن، منتفی شده است، گفت: فعلا اتفاقی در موضوع استیضاح وزرا در مجلس شکل نگرفته است.

انتهای پیام

کد N162124

وبگردی