آفتاب
مرحله ششم تور لنکاوی مالزی برگزار شد

پورسیدی طلایی پوش لنکاوی شد/ سه ایرانی بهترین های آسیا

پورسیدی طلایی پوش لنکاوی شد/ سه ایرانی بهترین های آسیا

کوالالامپور- ایرنا – پیراهن طلایی تور بین المللی لنکاوی پس از پایان مرحله ششم که در مسافت 199 کیلومتر در مسیر ملاکا تا پونتیان مالزی برگزار شد، بر تن میرصمد پورسیدی باقی ماند.

به گزارش ایرنا، مرحله ششم تور بین المللی لنکاوی روز سه شنبه با قهرمانی ˈوان هومل کنیˈ رکابزن هلندی تیم اندرونی گیاکاتولی و با زمان چهار ساعت و 29 دقیقه و 46 ثانیه به پایان رسید.

کروپیس ایدیس رکابزن لیتوانی پس از رکابزن هلندی از خط پایان عبور کرد و هانسون کن از آمریکا سومین دوچرحه سواری بود که خط پایان را رد کرد.

در این مرحله بهنام خسروشاهی، وحید غفاری و مهدی سهرابی به ترتیب رده های 16، 45 و 50 را از آن خود کردند.

همچنین میرصمد پورسیدی، امیر کلاهدوز و قادر میزبانی رتبه های 56، 88 و 99 را در مرحله پنجم به خود اختصاص دادند.

در رده بندی مجموع انفرادی پس از مرحله ششم میرصمد پورسیدی با زمان 19 ساعت و 43 دقیقه و 50 ثانیه با پیراهن طلایی در جایگاه نخست قرار دارد.

ˈورهاوی کودوسˈ رکابزن تیم ˈام.تی .انˈ آفریقای جنوبی با هشت ثانیه اختلاف دوم است و ایزاک بولیوار رکابزن کلمبیایی تیم ˈیو.اچ.سیˈ با 11 ثانیه اختلاف در مکان سوم قرار گرفته است.

در رده بندی مجموع تیمی پس از پایان مرحله ششم تور لنکاوی، تیم آندرونی جیوکاتولی ونزوئلا با زمان 13 ساعت و 29 دقیقه و 18 ثانیه در جایگاه نخست قرار دارد و تیم پتروشیمی تبریز یازدهم است.

در رده بندی تیم های آسیایی در پایان مرحله ششم این تور تیم ترانگانو مالزی در صدر است و تیم پتروشیمی تبریز پس از تیم های جاینت، هنگ کنگ و اندونزی قرار گرفته است.

در رده بندی رکابزنان آسیایی در پایان این مرحله نیز صمد پورسیدی، وحید غفاری و امیر کلاهدوز اول تا سوم هستند.

مرحله هفتم تور لنکاوی به مسافت 230 ممیز یک کیلومتر از کوتاتینگی تا پکان مالزی برگزار می شود. این طولانی ترین مسیر این تور بین المللی است.

زمان پیش بینی شده برای پیمودن این مسیر پنج ساعت و 24 دقیقه است.

تور بین المللی لنکاوی به مسافت یکهزار و 500 کیلومتر از هشتم اسفند آغاز شده و روز شنبه آینده پایان می یابد.

تیم پتروشیمی تبریز با ترکیب قادر میزبانی، مهدی سهرابی، میر صمد پورسیدی، امیر کلاهدوز، وحید غفاری و بهنام خلیلی خسروشاهی در این رقابت ها حضور دارد.

فدراسیون بین المللی دوچرخه سواری تیم پتروشیمی تبریز را در سال گذشته میلادی به عنوان تیم اول آسیا در قسمت جاده معرفی کرد.

احد کاظمی سرمربی و احد پورفرج الله روحانی سرپرست این تیم ایرانی شرکت کننده در تور مالزی هستند.

آساق**د.م**1611
کد N161431

وبگردی