آفتاب

2 کشته در جنگ تقسیم غنایم میان تروریستهای مدعی تشکیل دولت اسلامی

2 کشته در جنگ تقسیم غنایم میان تروریستهای مدعی تشکیل دولت اسلامی

تروریستهای تکفیری که مدعی تلاش برای تشکیل دولت اسلامی در عراق و شام هستند، به سبب اختلاف بر سر تقسیم تجهیزات و اموال مسروقه با یکدیگر درگیر شدند که به کشته شدن دو نفر از آنها منجر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، منابع به اصطلاح جهادی اعلام کرد داعش دو عضو اردنی خود را به سبب سیطره بر غنایم اعدام کرد.

این منابع اعلام کردند داعش، محمد الحیار و اشرف عربیات از اعضای اردنی خود را که در سوریه می جنگند، پس از متهم شدن به دست درازی بر سلاح ها و تجهیزات و وسایل دیگری که در درگیری با ارتش سوریه به دست آمد، به ضرب گلوله کشت.

این منابع زمان اعدام این دو عضو اردنی گروه تروریستی داعش را اعلام نکردند.

این در حالی است که داعش چند هفته پیش اعلام کرده بود که الحیار و عربیات در جریان درگیری با نیروهای ارتش سوریه کشته شده بودند.

تاکید داعش بر اینکه غنایم را در جریان درگیری با ارتش سوریه به دست آورده، بار دیگر بر دروغ بودن ادعاهای گروههای تروریستی مخالف داعش مبنی بر اینکه این گروه وابسته به نظام سوریه است، مهر تایید می زند.

رسانه های اردنی هم از هلاکت دو اردنی عضو گروه تروریستی داعش در درگیری با نیروهای ارتش سوریه خبر داده اند.

بر اساس این گزارش، تعداد تروریستهای اردنی مستقر در سوریه به بیش از هزار نفر می رسد که اغلب آنها عضو گروه موسوم به لواء الفصائل الاسلامیه وابسته به مخالفان سوری هستند.
 

کد N160735

وبگردی