آفتاب

باهنر: سال 93 سال اقتصاد مقاومتی است

باهنر: سال 93 سال اقتصاد مقاومتی است

تهران - ایرنا - نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی سال 93 را سال اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند اصلاح و حتی لغو برخی قوانین هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمدرضا باهنر» روز دوشنبه در حاشیه مراسم ترحیم برادر محمدمهدی پورفاطمی نماینده تنگی و دشتستان در مجلس در جمع خبرنگاران افزود: ردپای اقتصاد مقاومتی در بودجه سال 93 دیده شده است.

وی در عین حال افزود: به طور حتم باید کار مشترکی با دولت برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت گیرد.

نایب رییس دوم مجلس اظهار داشت: برای تحقق این اهداف به تصویب برخی قوانین نیاز است ضمن این که باید برخی قوانین اصلاح و حتی لغو شود تا چرخ اقتصاد مقاومتی پر روغن و پر رونق راه بیفتد.

باهنر درباره تدبیر دولت و مجلس برای حذف احکام غیربودجه ای از لایحه بودجه سال آینده اظهار داشت: دولت و مجلس برای این کار تفاهم دارند و امیدوارم این کار از طریق یک کمیته مشترک در دو قوه پیگیری شود.

به گزارش ایرنا، مراسم ترحیم حجت الاسلام سیدمحسن پورفاطمی از روحانیون برجسته و مبارزان انقلابی دشتی عصر روز دوشنبه با حضور برخی مسوولان کشوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شخصیت های سیاسی و حزبی و جمعی از مردم در مسجد نور تهران برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، علی یونسی مشاور رییس جمهوری، سیدرضا اکرمی رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس و حسین مظفر معاون نظارتی مجلس از جمله حاضران در این مراسم بودند.

سیام**2025**7261 *1449
کد N159978

وبگردی