آفتاب
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد؛

بیش از 1300 میلیارد تومان پیش‌بینی 35 طرح بزرگ معادن و صنایع معدنی

بیش از 1300 میلیارد تومان پیش‌بینی 35 طرح بزرگ معادن و صنایع معدنی

این میزان اعتبار 35طرح بزرگ در پنج بخش زیربنایی،‌ معدنی و صنایع معدنی، ‌افزایش سرمایه‌ای، ‌اصلاح ساختار و مصوبات هیات عامل را در بر می‌گیرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از پیش بینی بیش از 1300 میلیارد تومان برای 35 طرح بزرگ معادن و صنایع معدنی خبر داد.

 اعتبار مورد نیاز کل 35 طرح بزرگ معادن و صنایع معدنی تحت پوشش سازمان ایمیدرو برای سال 93 بیش از 1300 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایلنا،مهدی کرباسیان، رئیس هیات عامل ایمیدرو با اعلام این خبر گفت: این میزان اعتبار 35طرح بزرگ در پنج بخش زیربنایی،‌ معدنی و صنایع معدنی، ‌افزایش سرمایه‌ای، ‌اصلاح ساختار و مصوبات هیات عامل را در بر می‌گیرد.

به گفته مهدی کرباسیان بیشترین اعتبار موردنیاز مربوط به پروژه‌های معدنی و صنایع معدنی است به طوری که این بخش به تزریق بیش از 775 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و 22 طرح در حوزه‌های طلا، ‌زغالسنگ، فولادهای استانی، ‌تیتانیوم، ‌پتاس، ‌الکترود گرافیتی و عناصر نادر را شامل می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد:‌ امور زیربنایی شامل شش بخش طرح‌های زیربنایی معادن بزرگ و مناطق معدنی، ‌تامین ماشین آلات،‌ توسعه زیرساخت‌ها و مناطق ویژه صنایع انرژی‌بر و خلیج‌فارس است که به رقم 395 میلیارد تومان می‌رسد.

رئیس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران همچنین گفت:‌ مابقی اعتبارات مربوط به طرح‌های افزایش سرمایه، ‌ارائه تسهیلات و اصلاح ساختار و مصوبات هیأت عامل است.

کد N159721

وبگردی