آفتاب

مردم استان السویداء در حمایت از ارتش سوریه راهپیمایی کردند

مردم استان السویداء در حمایت از ارتش سوریه راهپیمایی کردند

تهران-ایرنا- شاخه اتحادیه جوانان انقلاب در استان سویداء برای اعلام حمایت از ارتش سوریه و تقدیر از ایثار و فداکاری های این ارتش با مشارکت شمار زیادی از جوانان، علما ، مردم و مقام های رسمی ، مراسمی برگزار کرد .

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه، شرکت کنندگان در این تجمع در شهرک ˈ القریا ˈ در استان سویداء با اعلام حمایت از ارتش سوریه، بر وفاداری خود نسبت به کشور و وپاسداری از خون شهیدان تاکید و اعلام کردند مخالف هرگونه دخالت خارجی در سوریه اند .

ˈ عاطف زهره ˈ یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی گفت: این عجیب نیست که شهرک القریا و مردم سوریه از حافظان کشور که در راه وطن جان فشانی می کنند، حمایت کنند، آن ها با تروریست های تکفیری و مزدوران می جنگند و این ناشی از عشق آن ها به وطن و آرمان های پدران و اجدادشان است که در گذشته با استعمارگران جنگیده اند و ان ها را از سوریه بیرون رانده اند .

از سوی دیگر دختر جوانی به نام ˈ روزانا الباسط ˈ که از جمله شرکت کنندگان در این مراسم بود نیز این اقدام مردم را ناشی از عشق آن ها به وطنشان دانست و گفت : جوانان سوریه نیز مانند قهرمانان ارتش که در مقابل توطئه های ضد سوریه ایستادگی می کنند، مقاومت و پایداری می کنند و همگی برای بازگشت ثبات و آرامش و امنیت به کشور تلاش می کنند.

ˈ کنان شنان ˈ یکی دیگر از جوانان حاضر در این راهپیمایی نیز گفت : اطمینان دارم مردم سوریه به دلیل هوشیاری و همچنین به دلیل حمایت از ارتش قهرمان خود موفق می شوند توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنند .

یکی دیگر از شرکت کنندگان در این راهپیمایی گفت : این راهپیمایی ها و تجمع ها نشان می دهد که مردم سوریه از خاک خود چشم پوشی نمی کنند و در مقابله با تروریسم در کنار نیروهای ارتش می ایستند .

ˈ مالک علی ˈ وزیر آموزش عالی سوریه ، استاندار سویداء و شماری از روسای احزاب سوری در کنار مردم در این تجمع شرکت کردند .

روزهای قبل راهپیمایی های زیادی در مناطق مختلف سوریه و از جمله دمشق ، لاذقیه ، حمص و دیگر مناطق این کشور در حمایت از ارتش سوریه در مقابله با تکفیری ها و تروریست ها برگزار شد و شمار زیادی از مردم سوریه با شرکت در این راهپیمایی ها حمایت خود را از ارتش این کشور اعلام کردند .

خاورم **2041**1446
کد N159255

وبگردی