آفتاب

اجلاس خبرگان فردا آغاز می‌شود/حضور عراقچی و طیب‌نیا و احتمال حضور روحانی

اجلاس خبرگان فردا آغاز می‌شود/حضور عراقچی و طیب‌نیا و احتمال حضور روحانی

فردا پانزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دور چهارم با سخنرانی آیت‌الله مهدوی کنی - رئیس مجلس خبرگان رهبری - برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این اجلاس که به روال همیشه در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد، فردا صبح بعد از تلاوت قرآن کریم آیت‌الله مهدوی کنی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

اجلاس خبرگان رهبری در روزهای 13 و 14 اسفند برگزار خواهد شد. در این دو روز سیدعباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و همچنین طیب‌نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی در جمع اعضای خبرگان حضور پیدا خواهند کرد و به ترتیب به ارائه گزارش‌هایی در مورد موضوع مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 و همچنین اقتصاد مقاومتی خواهند پرداخت.

اعضای خبرگان در روز پانزدهم اسفندماه نیز با حضور در حرم امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند و سپس با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

تعیین اعضای کمیته تدوین بیانیه پایانی پانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری و همچنین نطق‌های میان دستور اعضا، از دیگر برنامه‌های این اجلاس است.

با توجه به عضویت حسن روحانی - رئیس‌جمهور - به نمایندگی از مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، احتمال دارد که وی در مراسم افتتاحیه اجلاس خبرگان حضور پیدا کند اما خبر قطعی در این رابطه اعلام نشده است.

انتهای پیام

کد N158309

وبگردی