آفتاب
وزیر کشور آمریکا:

سوریه به بزرگترین پایگاه آموزشی گروه های مسلح در جهان تبدیل شده است

سوریه به بزرگترین پایگاه آموزشی گروه های مسلح در جهان تبدیل شده است

وزیر کشور آمریکا با نادیده گرفتن نقش واشنگتن در حمایت از تروریسم در سوریه اعلام کرد که سوریه به بزرگترین پایگاه آموزشی گروه های مسلح در جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، "جی جانسون" وزیر کشور آمریکا اعلام کرد: برای تمام کسانی که در زمینه امنیت ملی و داخلی در دولت آمریکا فعالیت می کنند، هرج و مرج و ناامنی در سوریه در راس اولویت های آنها قرار دارد.

وی با نادیده گرفتن حمایتهای گسترده آمریکا از گروههای تروریستی در سوریه افزود: واشنگتن با همکاری برخی کشورهای اروپایی تحرکات کسانی را که برای جنگ به سوریه اعزام می شوند، زیر نظر دارد و پس از بازگشت این افراد به کشورشان نیز تحت کنترل قرار دارند.

جانسون خاطرنشان کرد: ما شاهد افزایش روز افزون اعزام گروه های موسوم به گروه های جهادی به سوریه هستیم. سوریه در حال حاضر به بزرگترین پایگاه آموزشی گروه های جهادی در دنیا تبدیل شده است و به نظر من در این زمینه از منطقه مرزی میان پاکستان و افغانستان نیز برتری یافته است.

وزیر کشور آمریکا به اشاره به انفجارهای بوستون اعلام کرد که این حادثه تروریستی بیانگر این است که خطرات بسیاری در آینده وجود دارد که باید تحت بررسی قرار گیرد.

کد N157038

وبگردی