آفتاب
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو د

اقتصاد مقاومتی مقوله‌ای فراتر از اقتصاد حمایتی و توسعه‌ای است

اقتصاد مقاومتی مقوله‌ای فراتر از اقتصاد حمایتی و توسعه‌ای است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، با اشاره به نقش اقتصاد مقاومتی در پیشرفت کشور، گفت: اقتصاد مقاومتی مقوله‌ای فراتر از اقتصاد حمایتی و توسعه‌ای بوده که همه حمایت‌ها در این اقتصاد باید از ارکان اقتصاد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه آذربایجان شرقی، رضا رحمانی، در حاشیه نشست هم اندیشی مدیران و مسئولان اجرایی و صنعتی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که در برابر همه هجمه های دشمنان مقاوم بوده و با روح مقاومت، قدرت عبور از بحران ها و استفاده از همه ظرفیت های ملی را دارد.

رحمانی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی نخستین بار از سوی رهبر فرزانه انقلاب در سال 89 مطرح شد، ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را از سوی ایشان، فرصتی دانست که در اختیار اقتصاد، صنعت و تولید قرار گرفته و با استقبال سران قوا، نهادها و دستگاه های مختلفی روبرو شده و اقدامات اجرایی را آغاز کردند.

وی نقشه راه را برای تعالی و پیشرفت مهم عنوان و بیان کرد: باید به دور از نگاه زودگذر، با برنامه ریزی حرکت کرده و این برنامه ریزی به طور الزامی به این معنی نیست که قانون گذاری کنیم، ممکن است در جاهایی برخی قوانین دست و پا گیر را نیز حذف کرد.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی انتظارها را از آذربایجان شرقی با توجه به سابقه تاریخی و پیشرو بودن در عرصه ها و صحنه های مختلف، زیاد دانست و تاکید کرد: این استان به ویژه در حوزه های اقتصادی و به خصوص در بخش خصوصی از گذشته نقش زیادی داشته است.

وی فرصت به دست آمده را برای تحقق منویات رهبری مناسب خواند و افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان، بسترهای مناسبی برای توسعه فعالیت های اقتصادی با کشورهای همسایه وجود دارد که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب است.

انتهای پیام

کد N156720

وبگردی